خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مبحث کیفیت باید کاملا به بخش خصوصی سپرده شود

کد خبر : ۴۴۳۹۰

یکی از موضوع هایی که در همایش و جشنواره های این چنینی مورد تاکید قرار میگیرد سپردن موضوع کیفیت به گروه های های علمی فعال در بخش خصوصی است تا فارغ از ملاحضات سیاسی و صرفا به صورت علمی به موضوع کیفیت بپردازند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره تلاشگران کیفیت با ابراز خرسندی از اینکه در سال های اخیر شاهد هستیم بخش خصوصی با برگزاری جشنواره و نمایشگاه وارد بحث کیفیت شده است تاکید کرد: کیفیت موضوعی است که باید به شکل تخصصی به آن نگاه شود؛ تجربه نشان داده دخالت مستقیم دولت در کنترل کیفی و ارائه آمارهای مربوط به کیفیت در حوزه های مختلف به خصوص صنایع غذایی به نتایج اشتباه انجامیده است.
به گزارش ایلنا، دکتر حسینعلی شهریاری افزود: یکی از موضوع هایی که در همایش و جشنواره های این چنینی مورد تاکید قرار میگیرد سپردن موضوع کیفیت به گروه های های علمی فعال در بخش خصوصی است تا فارغ از ملاحضات سیاسی و صرفا به صورت علمی به موضوع کیفیت بپردازند.
رییس کمیسیون بهداشت و در مان مجلس تصریح کرد: این روند منجربه مدیریت صحیح در حوزه کیفیت و نهایتا بهداشت و سلامت جامعه از هر نظر خواهد شد.
گفتنی است دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در تاریخ 23 اسفندماه سال 1391 با شرکت 700 نفر از مدیران ارشد، ممیزان و ارزیابان، مدرسان و مربیان، کارشناسان و متخصصان، مشاوران و راهبران و مدیران متعالی سازمان‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی بخش دولتی و غیر دولتی کشور در سالن بین المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز