خبرگزاری کار ایران

مدیرکل عتبات سازمان حج خبر داد:

آغاز ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات از هفته اول اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۱

اعزام زائران ایرانی از ۲۸ دی ماه گذشته آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت/ در هفته ۶۴ پرواز از ۱۷ ایستگاه پروازی کشور به سمت نجف و بغداد انجام می‌شود.

ایلنا: مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از هفته اول اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود اخوان ضمن اعلام این مطلب افزود: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات درایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از هفته اول اسفند ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir  نام نویسی کنند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

اخوان همچنین از احتمال افزایش اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم اکنون اعزام‌های پیش ثبت نام قبلی عتبات در حال انجام است گفت: اعزام زائران ایرانی از ۲۸ دی ماه گذشته آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته اخوان روزانه حدود دو هزار زائر ایرانی از طریق مرز زمینی و هوایی وارد کشور عراق می‌شوند.

مدیر کل عتبات عالیات ادامه داد: در هفته ۶۴ پرواز از ۱۷ ایستگاه پروازی کشور به سمت نجف و بغداد انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز