خبرگزاری کار ایران

مدیرمرکز رسانه های دیجیتال استان قزوین:

اولین سایت بازی برخط در قزوین به بهره برداری می رسد

کد خبر : ۴۱۷۳۸

مدیر مرکز رسانه های دیجیتال استان از افتتاح رسمی اولین سایت بازی برخط تحت عنوان www.caspianwow.ir همزمان با دهه مبارک فجر در استان قزوین خبرداد.

مدیر مرکز رسانه های دیجیتال استان قزوین گفت: اولین سایت بازی برخط تحت عنوان  www.caspianwow.irهمزمان با دهه مبارک فجر در استان به طورت رسمی افتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید پورایمانی اظهار داشت: این بازی، اولین سایت  بازی رایانه ای برخط در استان قزوین است که از نوع بازیهای استراتژیک می باشد.

وی با اشاره به اهداف و ویژگی های این سایت عنوان کرد: یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت راه اندازی این سایت ساماندهی و اثربخشی مطلوب بر روی بازیکنان بازی های رایانه ای و ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط این بازیکنان در راستای رقابت سالم است.

مدیرمرکز رسانه های دیجیتال استان قزوین با اشاره به نحوه بازی در این سایت تصریح کرد: بازیکنان در این سایت می توانند به صورت فردی و یا تیمی بازی کنند و نحوه انجام بازی به خود افراد بستگی دارد.

وی اظهار داشت: این سایت برای اولین بار در استان قزوین راه اندازی شده و سرور مجازی که برای راه اندازی این سایت در نظر گرفته شده است، کاملا ایرانی می باشد که در بستر اینترانت نیز قابل دسترسی است.

به گفته این مقام مسئول امکان پشتیبانی24 ساعته برای سرور در این سایت فراهم شده است و کاربران می توانند جهت رفع اشکال احتمالی در حین بازی، آنلاین با مدیر سیستم ارتباط برقرار نمایند که در نهایت منجر به رفع اشکال خواهد شد.

این مقام مسئول به امنیت بالای این سرور و اختصاص رمز ورود برای هر کاربر اشاره کرد و گفت: با توجه به این که داوطلبان برای شروع بازی نیاز به نام کاربری و پسورد دارند، باید شماره تلفن همراه خود را وارد سایت کنند. بنابراین نام کاربری و پسورد هر فرد فقط کاملا اختصاصی است و  به شماره همراه وی ارسال می شود و امکان دسترسی به آن از طریق از افراد دیگر مقدور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز