خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش برهان تمدید شد

کد خبر : ۴۱۴۸۹

اجرای نمایش برهان كه از ۲۰ آذر ۹۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است، تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

ایلنا: تئا‌تر برهان که از ۲۰ آذر ۹۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است، تا ۲۰ بهمن ۹۱ تمدید شد و همچنین اجرای نمایش در طول مدت جشنواره تئا‌تر فجر نیز ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه تئا‌تر برهان، این نمایش که از ۲۰ آذر ۹۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است، تا ۲۰ بهمن ۹۱ تمدید شد و همچنین اجرای نمایش در طول مدت جشنواره تئا‌تر فجر نیز ادامه دارد.
در مدت باقی مانده از اجرای نمایش، تماشاچیانی که قبلا یک بار کار را دیده باشند می‌توانند برای بار دوم از بلیط نیم بها استفاده نمایند. علاقمندان می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۳۰۲۷۰۷ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
اجرای ویژه هنرمندان تئا‌تر برهان نیز، روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۱ برگزار خواهد شد. البته در این مدت هنرمندانی چون: عزت الله انتظامی، داود رشیدی، هما روستا، جهانگیر کوثری، رخشان بنی اعتماد، شهرام حقیقت دوست، ستاره اسکندری، امیر آقائی، احمد مهران فر، پیمان معادی، باران کوثری، محسن تنابنده، رضا میر کریمی، مهتاب کرامتی، شبنم درویش، امیر پوریا، افسانه ماھیان، داریوش مودبیان، شمس لنگرودی، امید بنکدار، بھاره رھنما، مسعود پاکدل، فرشته صدرعرفایی، شکوفه هاشمیان، لیلا زارع، پرواز همای، محمد علی ابطحی، اشکان خطیبی، فلامک جنیدی و وحید جلیلوند، به تماشای این نمایش نشسته‌اند.
این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران به روز صحنه می‌رود. برای خرید بلیط می‌توانید به سایتwww. tiwall. com مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز