خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان قزوین:

تضعیف سازمان تامین اجتماعی در دعوای ماندن و رفتن مرتضوی

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۸۲

برای کارگران تنها استقلال مالی و اداری و ابقای سازمان تامین اجتماعی به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای و درمانی رایگان مهم است.

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان قزوین گفت: مخالفت و موافقت‌های اخیر با شخص مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نمود بازی‌های سیاسی است.

محمد احمدی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: برای کارگران تنها استقلال مالی و اداری و ابقای سازمان تامین اجتماعی به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای و درمانی رایگان مهم است.

وی با بیان اینکه در تمامی دهه‌های گذشته سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت سیاستمدران بوده است، گفت: اینکه امروز جریان‌های سیاسی در رقابت با یکدیگر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را مورد حمایت و یا انتقاد قرار می‌دهند مسئله تازه‌ای نیست.

به اعتقاد این فعال کارگری آنچه که در جدالهای اخیر میان حامیان و مخالفان سعید مرتضوی فراموش شده است موضوع تضعیف سازمان تامین اجتماعی و محو شدن وظایف و تعهدات اصلی این سازمان است.

احمدی یادآور شد: مدت‌ها است که بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با بخشنامه‌های غیر اصولی سازمان در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی مشکل دارند. همینطور مستمری بیمه شدگان چند سالی است که با معیارهای غیر منطقی تعیین می‌شود و دیرزمانی است که کار‌شناسان سازمان تامین اجتماعی ضرورت اصلاح قانون تامین اجتماعی را زمزمه می‌کند.

وی گفت: اگر قرار است عملکرد مدیران سازمان تامین اجتماعی را مورد نقد یا تمجید قرار گیرد باید موضوعات فوق مورد توجه قرار گیرد. ‌

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان قزوین با یادآوری اینکه منابع و خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی باید برای نسل آینده کارگران و بیمه شدگان حفظ شود، گفت: تشکل‌های صنفی کارگری باید با آینده نگری در خصوص وضعیت امروز سازمان تامین اجتماعی موضعگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز