خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عمادی:

حمایت از ماندن مرتضوی، سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۳۳

امضا کنندگان نامهٔ حمایت از مدیرعامل كنونی تامین اجتماعی لابد تشخیص داده‌اند که وی حافظ منافع بهتری برای جامعه کارگری محسوب می‌شود اما معتقد نیستم كه این کار آن‌ها به نفع جامعه کارگری باشد.

یک فعال کارگری نوشتن و امضای نامه در حمایت از مدیرعامل كنونی سازمان تامین اجتماعی را بازی سیاسی دانست و گفت: عده‌ای  تشکل‌های کارگری را برای حفاظت از منافع خودشان جلو فرستاده‌اند.

محمد رضا عمادی در این باره به ایلنا گفت: تشکل‌های صنفی ممنوعیت قانونی برای دخالت در سیاست را ندارند اما سوال اینجاست که آنهایی که از ریاست مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی حمایت کرده‌اند به دنبال چه هستند؟

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد سیاسیون دنبال این هستند تا برخی از فعالان کارگری را برای خودشان یارگیری کنند.

این فعال کارگری افزود: امضا کنندگان نامهٔ حمایت از مدیرعامل كنونی تامین اجتماعی  لابد تشخیص داده‌اند که وی حافظ منافع بهتری برای جامعه کارگری محسوب می‌شود اما معتقد نیستم كه این کار آن‌ها به نفع جامعه کارگری باشد.

محمد رضا عمادی در پایان اظهار داشت: به نظر می‌رسد عده‌ای سیاسی پشت این حرکت هستند و تشکل‌های کارگری را جلو فرستاده‌اند زیرا در مدتی که از ریاست مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی گذشته است وی کار خاصی انجام نداده که شایستهٔ چنین حمایتی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز