خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت راهبردی کسب و کار

کد خبر : ۳۸۸۶۳

همایش بین‌المللی مدیریت راهبردی کسب و کار نهم و دهم بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.

رئیس انجمن مدیریت راهبردی کسب و کار ایران از برگزاری همایش بین المللی مدیریت کسب و کار با حضور اساتید برجسته علوم انسانی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی سیاری از برگزاری همایش بین المللی مدیریت کسب و کار با حضور اساتید برجسته علوم انسانی در کشور خبر داد و گفت: نوآوری در مدیریت راهبردی کسب و کار در کشور را محور اصلی این همایش عنوان کرد.

وی نوآوری در رهبری کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش، مدیریت مالی با تمرکز بر راهبرد رقابتی، نوآوری و تغییر نگرش مدیریتی، همچنین ارائه تلفیقی از تئوری ها و مدل های کاربردی اندیشیدن را از دیگر محورهای تخصصی همایش یاد شده برشمرد.

سیاری تبیین راهبردهای نوآوری در مدیریت راهبردی کسب و کار، آشنایی با فضای کسب و کار فعلی کشور، شناخت و اولویت بندی مشکلات مدیران کسب و کار ایرانی، آسیب شناسی مدل های رفتار و نظام های مدیریتی رایج در فضای کسب و کار ایران، پرورش مهارت های مدیریتی مدیران کسب و کار ایرانی و برخی از موضوع های دیگر را از جمله اهداف همایش یاد شده ذکر کرد. این همایش نهم و دهم بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز