خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

احمدی نژاد از تریبون مجلس استفاده تبلیغاتی كرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۴۰

دولت قانون مجلس را درباره هدفمندکردن یارانه‌‌ها به درستی اجرا نکرد و نوساناتی که در ارز به وجود آمد موجب شد هدفمندکردن یارانه‌ها به درستی اجرا نشود.

نماینده تهران در مجلس امروز پس از پایان صحبت های احمدی نژاد در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در مجموع جلسه علنی امروز مجلس مفید بود اما بهتر بود آقای رئیس جمهور می‌نشستند و سخنان نمایندگان را نیز می‌شنیدند.

علی مطهری با تاكید براینکه ایشان از تریبون مجلس استفاده تبلیغاتی می‌کنند یادآور شد: ایشان از تریبون مجلس استفاده تبلیغاتی می‌کنند و این روش درستی نیست.

وی افزود: اگر رئیس جمهور برای قانع کردن نمایندگان به مجلس آمده بود می‌توانست چند ساعت بنشیند دلایل خود را مطرح کند و پاسخ نمایندگان را نیز بشنود اما ایشان چنین کاری نکردند.

مطهری اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس پیش از حضور رئیس جمهور از وی خواسته بود تا اظهارات نمایندگان را استماع کند اما متاسفانه آقای رئیس جمهور از تریبون مجلس برای ترویج عقاید خودشان استفاده تبلیغاتی کردند؛ رئیس جمهور می‌توانست حتی درخواست جلسه غیر علنی کند تا حرفهای نمایندگان را هم بشنود تا جلسه در حالت گفت‌و‌گو بین نمایندگان و دولت برگزار شود.

وی ادامه داد:  در صورت استماع سخنان نمایندگان توسط رئیس جمهور جلسه امروز می‌توانست بهتر باشد.

این نماینده مجلس هچنین در خصوص اجرایی كردن فاز اول هدفمندی یارانه تصریح كرد: دولت قانون مجلس را درباره هدفمندکردن یارانه‌‌ها به درستی اجرا نکرد و نوساناتی که در ارز به وجود آمد موجب شد هدفمندکردن یارانه‌ها به درستی اجرا نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز