خبرگزاری کار ایران

دبیر مرجع ملی حقوق کودک خبر داد؛

تدوین سرفصل‌های درسی کتب دانشگاهی با موضوع حقوق کودک

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۵۲

دبیر مرجع ملی از برنامه‌های آتی این شورا در تدوین سرفصل‌های درسی کتب دانشگاهی با موضوع حقوق کودک، فعالیت این مرجع در جهت مقابله با تحریم‌های بین‌المللی، مشارکت فعال در همایشهای بین المللی و نیز رصد کردن فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه حقوق کودک خبر داد.

ایلنا: دبیر مرجع ملی حقوق کودک از تدوین سرفصل‌های درسی کتب دانشگاهی با موضوع حقوق کودک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، مظفر الوندی دبیر مرجع ملی حقوق کودک صبح امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که با حضور معاون وزیر دادگستری و اعضای این شورا در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد با اشاره به دستورالعمل کارگروه‌های این شورا اظهار داشت: در جلسات قبلی بخشی از اعضای شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در خصوص پیش نویس تهیه شده اظهار نظر کرده‌اند که انتظار داریم مابقی اعضا نیز در اسرع وقت نظرات کار‌شناسی خود را ارائه کنند.

وی همچنین از برنامه‌های آتی این شورا در تدوین سرفصل‌های درسی کتب دانشگاهی با موضوع حقوق کودک، فعالیت این مرجع در جهت مقابله با تحریم‌های بین‌المللی، مشارکت فعال در همایشهای بین المللی و نیز رصد کردن فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه حقوق کودک خبر داد.

کاظمی ابدی، معاون امور بین‌الملل وزیر دادگستری نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری فعال این شورا با مراجع علمی و دانشگاهی، عمده نگرانی موجود در مباحث علمی را عدم وجود آمار و ارقام موثق و کار‌شناسی دانست.

وی با بیان اینکه تکیه بر آمار قدیمی و بخشی نمی‌تواند راهگشا باشد پیشنهاد کرد، نظام مدیریت آمار و اطلاعات در کار این شورا طراحی و مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز