خبرگزاری کار ایران

ترقی در واکنش‌ به خبر ارتباط عسگراولادی با انگلیس:

برخورد‌های حذفی با مخالفان دولت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۰۶

فعالیت عسگراولادی در زمینه بازار خشکبار و ارتباط آن با شرکت‌های انگلیسی امری نیست که در این سال‌ها از دید دستگاه امنیتی کشور پنهان و مبهم باقی مانده باشد/تا پیش از انتخابات با همه جریان‌هایی که با دولت و اقدامات آن مخالف هستند، برخورد‌های حذفی انجام خواهد شد.

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه تاکید کرد:تا پیش از انتخابات با همه جریان‌هایی که با دولت و اقدامات آن مخالف هستند، برخورد‌های حذفی انجام خواهد شد و تفاوتی ندارد که این نیرو‌ها شامل آیت الله هاشمی شود و یا حزب موتلفه.

حمید رضا ترقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به هجمه‌هایی که روزهای اخیر از سوی برخی گروه‌های داخلی و خارج از کشور به اعضای این حزب وارد شده است، عنوان کرد: در درجه اول باید ماهیت هجمه کنندگان را مشخص کرد.

وی ادامه داد: آقایی که به نمایندگی از طیف انحرافی و روزنامه ایران این حمله‌ها را آغاز کرده است، خود از عناصر نقاب دار ۱۸ تیر است که پیش از این نیز دستگیر شده است. علاوه بر این اگر خوب مشاهده کنیم می‌بینیم که چنین فردی به هیچ وجه از ثبات سیاسی برخوردار نبوده و نیست.

ترقی با بیان اینکه سوابق این افراد کاملا مشخص بوده و نیازی به بازگویی ندارد گفت: به طور مثال همین فرد در مقطعی با روزنامه کیهان هم همکاری داشته و در مقابل مطالبی نیز در دفاع از آیت الله هاشمی می‌نوشت. امروز می‌بینیم که مجددا در مرکز استراتژیک وزارت کشور فعالیت‌های تخریبی خود را آغاز کرده است در حالیکه قطعا در آینده برای مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده است، قربانی اهداف جریان انحرافی خواهد شد.

عضور حزب موتلفه با تاکید بر اینکه با توجه به ماهیت افراد هجمه کننده می‌توان گفت که هدف این عناصر ایجاد اختلاف و تشدید شکاف‌های سیاسی بین مسئولان و نیروهای انقلاب بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون بیشتر حمله کنندگان روی حزب موتلفه متمرکز شده‌اند می‌توان نتیجه گرفت که از نظر آن‌ها باب حمله به روحانیت و شخصیت‌های برجسته کشور از محل حمله به موتلفه می‌گذرد.

وی با اشاره به ادعاهای صورت گرفته در خصوص ارتباط اسدالله عسگر اولادی با دولت انگلیس خاطرنشان کرد: ارتباط عسگر‌اولادی با انگلیس مربوط به امروز نیست چرا که شرکت وی از پیش از انقلاب با شرکت‌های انگلیسی ارتباط داشته و این ربطی به ارتباط با دولت انگلیس ندارد.

ترقی افزود: فعالیت عسگراولادی در زمینه بازار خشکبار و ارتباط آن با شرکت‌های انگلیسی امری نیست که در این سال‌ها از دید دستگاه امنیتی کشور پنهان و مبهم باقی مانده باشد بنابراین تصور من این است که طرح این مسائل چیزی نیست جز یک شعار برای تخریب گروه‌ها و عدم پایبندی به تقوا و اخلاق سیاسی.

این عضو حزب موتلفه با اشاره به عدم انتشار نامه سوم عسگر اولادی خطاب به روزنامه ایران تاکید کرد: این عده به دلیل اینکه خودشان حاضر به انتشار و چاپ نامه سوم آقای عسگر اولادی نشدند، هم اکنون به جای پاسخ به این نامه هجمه‌های این چنینی علیه حزب را آغاز کرده‌اند تا بتوانند از این طریق به افکار عمومی ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات این هجمه‌های وسیع ادامه خواهد داشت، گفت: دیدگاه قابل توجه در این میان این است که تا پیش از انتخابات با همه جریان‌هایی که با دولت و اقدامات آن مخالف هستند، برخورد‌های حذفی انجام خواهد شد و تفاوتی ندارد که این نیرو‌ها شامل آیت الله هاشمی شود و یا حزب موتلفه.

گفتنی است یکی از رسانه‌های منتسب به دولت با انتشار گزارشی، اسدالله عسگراولادی را به ارتباط سیاسی با انگلستان متهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز