خبرگزاری کار ایران

عوض حیدرپور به ایلنا خبرداد:

بازدید کمیسیون امنیت ملی ازبندهای سیاسی زندان اوین و رجایی شهر

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۹

قرار است اعضای کمیته امنیت کمیسیون ۹ صبح روز دوشنبه ۲۵ دی ماه، با حضور در زندان رجایی شهر كرج و اوین از بندهای مختلف این زندان از جمله بند‌های سیاسی مردان و نسوان و دیگر بندهای زندان بازدید کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم از بازدید اعضای این کمیسیون از زندان رجایی شهر كرج،اوین و بندهای سیاسی آن خبر داد.

عوض حیدر‌پور با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی ایلنا، اظهار داشت: قرار است اعضای کمیته امنیت کمیسیون ۹ صبح روز دوشنبه ۲۵ دی ماه، با حضور در زندان اوین از بندهای مختلف این زندان از جمله بند‌های سیاسی مردان و نسوان و دیگر بندهای زندان بازدید و با زندانیان گفت‌و‌گو کنند.

وی افزود: این بازدید برای بررسی مشکلات رفاهی، بهداشتی زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی زندان اوین است که قرار است برای ارتباط بهتر، تعدادی از نمایندگان زن نیز، بازدیدکنندگان را همراهی کنند.

حیدر‌پور ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از زندان های اوین و رجایی شهر کرج دعوت شده‌اند که به دلیل سفر تعدادی از اعضای کمیسیون به میانمار، برخی از اعضا در این بازدید حضور نخواهند داشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: در صورت مشاهده موارد غیر قانونی و خاص در زندان اوین، بازدید از دیگر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های کشور نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز