خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهردار یاسوج:

ساختمان‌های دارای آشپزخانه «اوپن» تائیدیه نگیرند

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۴

از فردا به نقشه های كه آشپزخانه اوپن دارد تاییدیه ندهید و اعلام کنید نقشه هایی كه در ان معماری اسلامی رعایت شده باشد 5 درصد تخفیف می‌گیرند.

ایلنا - یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی دستوری عجیب از شهردار یاسوج خواسته است تا از دادن مجوز به ساختمان های در دست ساخت این شهر که آشپزخانه اوپن (OPEN)در آنها طراحی شده است اکیدا خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سید حسین صابری " در نشست بررسی حقوق شهروندی در استان با عنوان حجاب و عفاف سخن می‌گفت تاکید کرد: شهرداری یاسوج از صدور پروانه نقشه‌هایی که در آن‌ها آشپزخانه اوپن پیش‌بینی شده خودداری کند.

وی همچنین درخواست کرده است شهرداری به پروانه ساختمان هایی که اصول اسلامی را رعایت می‌کنند تخفیف بدهد.

صابری با انتقاد از عدم رعایت معماری اسلامی در طراحی آشپزخانه ها در استان گفت: چرا شهرداری نقشه هایی را كه اشپزخانه اوپن در ان دیده شده است تایید می‌كند.

وی گفت: شما الان در همه روستاهای استان كه بگردید یك ساختمان كه در آن آشپزخانه اوپن نباشد پیدا نمی كنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از فردا به نقشه های كه آشپزخانه اوپن دارد تاییدیه ندهید و اعلام کنید نقشه هایی كه در ان معماری اسلامی رعایت شده باشد 5 درصد تخفیف می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز