خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران؛

برکناری رحیمی و نجار كذب است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۲۹

تاحالا هیچ مساله پنهانی نداشته‌ایم/اگر مربی در تیمش جابجایی انجام می‌دهد به نفع تیم است/تمام تلاش خود را می کنیم که نیاز به ارز نفتی در بودجه را به حداقل برسانیم/قانون ممنوعیت ادغام وزارتخانه ها باید در ابتدا ابلاغ شود و ما در مورد آن تصمیم بگیریم.

رئیس دولت دهم شایعه برکناری محمد رضا رحیمی معاون اول خود و نجار وزیر كشور را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی نژاد در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ ما مگر با مردم رودربایستی داریم. ما تاحالا هیچ مساله پنهانی نداشته‌ایم و اگر خبری باشد اطلاع می‌دهم.

وی تاکید کرد: ما برای مردم و در خدمت مردم هستیم. اگر مربی در تیمش جابجایی انجام می‌دهد به نفع تیم است. مساله برکناری آقای رحیمی را اولین بار است که می شنوم.

احمدی نژاد در خصوص تنظیم و ارائه بودجه به مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم که نیاز به ارز نفتی در بودجه را به حداقل برسانیم آخرین مرحله بررسی بودجه در دولت صورت خواهد گرفت.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره غیر قانونی بودن ادامه سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات در پی تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان گفت: در این خصوص اگر قانونی با رعایت همه مراحل تصویب شود، همه باید آن را اجرا کنند، اما باید توجه داشت که اینگونه مسایل، مسایل مهم کشور نیست.

وی در ادامه گفت: قانون ممنوعیت ادغام وزارتخانه ها باید در ابتدا ابلاغ شود و ما در مورد آن تصمیم بگیریم.

 احمدی‌نژاد در خصوص بودجه سال آینده کشور نیز گفت: بودجه در معاونت و شوراهای زیرمجموعه دولت به سرعت در حال طی کردن مراحل کاری بوده و در ‌‌نهایت برای تصویب به دولت خواهد آمد.

رییس دولت تصریح کرد: در تنظیم لایحه بودجه پیش از آنکه بخواهد در دولت مطرح شود، موارد به صورت جز به جز و با رعایت پیش‌بینی‌های درآمدی و هزینه‌های آینده مورد بررسی قرار گرفته و جمع‌بندی نهایی آن در دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز