خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در راهیان نور:

راهیان نور جنگل و دریا راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۷۷

افزایش تعامل نمایندگان تام الاختیار با وزیر و مقامات عالی وزارت برای پیگیری افزایش بودجه و بهتر اجرا شدن برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

 جانشین نماینده تام الاختیار رییس جمهور از راه اندازی کاروان‌های راهیان نور در جنگل و دریا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هم اندیشی راهیان نور با حضور سید جمال علی الحسینی مدیران کل حوزه‌های وزارتی و نمایندگان استانداری‌ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

جانشین نماینده تام الاختیار رییس جمهور در راهیان نور در این جلسه اظهار داشت: مردم شهیدپرور ایران اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس به صورت خودجوش بازدید از مناطق ۸ سال جنگ تحمیلی را آغاز کردند و منتظر کسی نبودند و همین حرکت‌های خودجوش مردمی اردوهای راهیان نور را شکل داد و به مرور زمان به صورت سازمان یافته و ستادی درآمد و در دوره دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به بحث راهیان نور شد.

وی ادامه داد: راهیان نور بهترین کلاس درس آموزی ایثار و شهادت و حرکت در خط ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که در دیدگاه‌های رییس جمهور و کابینه دولت با توجه به رویکرد فرهنگی که وجود دارد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

جانشین نماینده تام الاختیار رییس جمهور در راهیان نور بااشاره به اینکه عملکرد این اردو‌ها در سالهای پیش همیشه رو به رشد و تعالی بوده است تصریح کرد: افزایش تعامل نمایندگان تام الاختیار با وزیر و مقامات عالی وزارت برای پیگیری افزایش بودجه و بهتر اجرا شدن برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

علی الحسینی ضمن تاکید بر ارائه گزارشات دقیق و تاثیر آن در مساله بودجه راهیان نور در سال آینده به راه اندازی راهیان نور دریا و جنگل اشاره کرده و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره میرزا کوچک خان جنگلی، راهیان نور جنگل با هدف تبیین نهضت جنگل و آشنایی بیشتر مردم با شخصیت میرزا کوچک خان راه اندازی خواهد شد.

جانشین نماینده تام الاختیار رییس جمهور در راهیان نور با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی و دشمنان ارزش‌های اسلامی چشم طمع به این برنامه ارزشی دارند تصریح کرد: غرب از ارزش‌های ایثار و شهادت در وحشت و هراس به سر می‌برد و به همین دلیل هجمه به چنین برنامه‌هایی در دستور کار رسانه‌های دشمنان قرار دارد که باید با خنثی کردن این هجمه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

علی الحسینی با بیان اهمیت بازدید از خانواده‌های شهدا گفت: خوب است در برنامه‌های راهیان نور طرح دیدار زائران مناطق عملیاتی با خانواده شهدای استان‌های مرزی کشور اجرایی شود.

در ادامه این جلسه مدیران کل حوزه‌های وزارتی و نمایندگان استانداری‌ها به تشریح برنامه‌های خود در خصوص راهیان نور پرداختند و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز