خبرگزاری کار ایران

مطهری درجمع خبرنگاران:

وزیر کار را استیضاح می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۸۲

براساس مصوبه مجلس مرتضوی رئیس قانونی سازمان نیست/وزیر باید وظیفه خودش را انجام دهد اگر چنین قدرتی ندارد نشانه ضعف است و باید برکنار شود.

علی مطهری نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی درجمع خبرنگاران درخصوص تصدی مرتضوی درسمتش گفت: براساس مصوبه مجلس مرتضوی رئیس قانونی سازمان نیست چراکه اساسا دیگر سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا علی مطهری یادآور شد: الان صندوق تامین اجتماعی داریم که وزیر باید فرد دیگری را برای آن منصوب کند. تصدی آقای سعید مرتضوی در این سازمان عمل مجرمانه است.

وی ادامه داد: اکنون نیز منتظریم ببینیم آیا آن‌ها به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند یا خیر در صورتی هم که عمل نکردند من شخصا خودم تصمیم به استیضاح شیخ الاسلامی وزیر کار دارم و مجلس نیز به وظیفه خودعمل می‌کند.

وی در خصوص حکم قانونی دیوان عدالت اداری نیز یادآور شد: وزیر باید اقدام به برکناری مرتضوی کند و یا اینکه خود وی اعلام به استعفا کند متاسفانه وزیر الان کوتاهی می‌کند.

مطهری خاطرنشان کرد: کاری نداریم که وزیر کاره‌ای هست یا تحت فرمان آقای احمدی‌نژاد است، در هر حال وزیر باید وظیفه خودش را انجام دهد اگر چنین قدرتی ندارد نشانه ضعف است و باید برکنار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز