خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت هشدار داد:

تاخیر در احداث شهرک‌های صنعتی، صنایع خمینی‌شهر را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۹۴

حدود هزار واحد تولیدی در منطقه خمینی شهر وجود دارند كه محل اشتغال ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند/ شهرک‌های صنعتی خمینی شهر فاقد زیرساخت‌هایی مانند تلفن ثابت و آب هستند، حدود ۲ کیلومتر از جاده‌ای که به شهرک‌ها می‌رسد هم ناهموار است و هیچ ارگانی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

ایلنا - اصفهان:‌ رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر از تعطیلی تعدادی از واحدهای ریسندگی پشم این منطقه به دلیل رکود بازار و آنچه «تاخیر در احداث شهرک‌های صنعتی در این شهرستان» خواند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ، محمدتقی ترابی فر کندی با انتقاد از کندی ساخت شهرک برای صنایعی نظیر برق و الکترونیک، غذایی و حوله بافان، اظهار كرد: حدود هزار واحد تولیدی در منطقه خمینی شهر وجود دارند كه محل اشتغال ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی، ساخت شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مشکل «خاص» صنعتگران این منطقه دانست و افزود: شهرک‌های صنعتی خمینی شهر فاقد زیرساخت‌هایی مانند تلفن ثابت و آب هستند، حدود ۲ کیلومتر از جاده‌ای که به شهرک‌ها می‌رسد هم ناهموار است و هیچ ارگانی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه صنایع پوست، سنگ، حوله بافی، پارچه بافی، ریسندگی و صنایع وابسته آن، ماشین سازی و تنباکو صنایع فعال در منطقه را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: حدود هزار واحد تولیدی در منطقه خمینی شهر فعالیت می‌کنند و برای نزدیک به ۵هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند اما متاسفانه تعدادی از واحدهای ریسندگی پشم به دلیل رکود بازار تعطیلند.

ترابی‌فر با اشاره به اینکه بخشی از پلی استر و نخ پنبه از خارج وارد می‌شود، گفت: تنباکوی تولیدی این منطقه به کشورهای خلیج فارس و نخ قالی به افغانستان صادر می‌شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه خمینی شهر با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی منطقه خمینی شهر خصوصی‌اند، عدم نقدینگی، رکود بازار، قوانین سخت، ارزش افزوده و قوانین مالیاتی را از جمله مواردی دانست که واحدهای منطقه را با مشکل روبرو کرده‌اند که برای حل این مشکلات باید آرامش بر بازار حاکم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز