خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیرستاد راهیان نور از قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۱۱

در این بازدید معاونت‌های قراگاه راهیان نور آجا نیز گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه انتشار کتاب، اعزام کاروان، تحقیق و پژوهش و فعالیت‌های رسانه‌ای در این قرارگاه را ارائه دادند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به همراه معاونین این ستاد از قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار امیر سیفی و امیر معتمدیان جانشین و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا، گزارشی از اعزام کاروان‌های راهیان نور در سالهای گذشته و برنامه‌های این قرارگاه برای سال جاری ارائه دادند.

سرهنگ ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این دیدار با بیان اینکه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس در نیروهای مسلح و کمک دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور، بستر استفاده بیشتر از فضای راهیان نور را فراهم کنیم و مردم عمق بیشتری از جریانات دفاع مقدس و شخصیت‌های جنگ را بشناسند.

ایشان با اشاره به این جریان عظیم فرهنگی به عنوان یک عنصر تعیین کننده در موضوعات مختلف همچون دفاع مقدس و ماندگاری آن در افکار مردم، راهیان نور را یک قرارگاه بزرگ جنگ نرم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و بر نقش تعیین کننده آن در جامعه تاکید کرد.

امیر سیفی نیز با اشاره به تاثیرگذاری سفرهای راهیان نور در بین اقشار مختلف جامعه و ضرورت معرفی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، بر جایگاه ستادمرکزی راهیان نور و نقش تعیین کننده آن در کشور و در بین نیروهای مسلح تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید معاونت‌های قراگاه راهیان نور آجا نیز گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه انتشار کتاب، اعزام کاروان، تحقیق و پژوهش و فعالیت‌های رسانه‌ای در این قرارگاه را ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز