خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج خبر داد:

تحویل6 هزار مسکن مهر ماهدشت در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۸۶

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا ایام الله دهه مبارک فجر، 6 هزار مسکن مهر ماهدشت آماده تحویل به متقاضیان می شود.

ایلنا-کرج: 294 انشعاب گاز و 810 کنتور برق برای ساکنان مسکن مهر نصب و راه اندازی شده است که به مرور سایر واحدها نیز با همکاری این دستگاه ها به متقاضیان مسکن مهر واگذار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، در پی تعیین ضرب العجلی یک هفته ای از سوی فرماندار این شهرستان، دستگاه های خدمات رسان نسبت به واگذاری بخش عمده ای از خدمات؛ آب، گاز و برق اقدام کردند.

بنابر این گزارش فرماندار کرج در بازدید از مسکن مهر ماهدشت که به همراه معاون فنی و عمرانی، مدیران کل شرکتهای خدماتی استان، مسکن و شهرسازی و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان صورت گرفت، گفت: طی این مدت به واسطه بازدیدهای میدانی متعدد و همکاری مطلوب مدیران کل دستگاه های خدماتی بخش قابل توجهی از خدمات به واحدهای مسکن مهر واگذار شده است.

مهدی ایران نژاد با اشاره به اینکه تنها 10 درصد از واحدهای مسکونی مهر ماهدشت باقی مانده و به مرور خدمات به آنها نیز واگذار می شود، خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، 294 انشعاب گاز و 810 کنتور برق برای ساکنان مسکن مهر نصب و راه اندازی شده است که به مرور سایر واحدها نیز با همکاری این دستگاه ها به متقاضیان مسکن مهر واگذار می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا ایام الله دهه مبارک فجر، 6 هزار مسکن مهر ماهدشت آماده تحویل به متقاضیان می شود که امید می رود در سایه تعامل تنگاتنگ مدیران استانی و شهرستانی شاهد تحقق این مهم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز