خبرگزاری کار ایران

قراردادها بدون مشورت من امضا می‌شد؛

شاه‌حسینی: مدیران نمی‌خواهند کسی از مفاد قراردادها سر در بیاورد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۷۵

متاسفانه هزینه‌های بخش عمومی ورزش سال‌هاست از سوی مدیران صرف مسائل دیگری می‌شود و ما می‌بینیم میلیون‌ها تومان در این ارتباط به هدر می‌رود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران در خصوص دلایل استعفای خود از این سمت گفت: وقتی دیدم برای ثبت قراردادها با من مشورت نمی‌شود، تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا دهم.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمان شاه‌حسینی با بیان این مطلب افزود: من نمی‌خواستم مدیر دعوا باشم، یعنی فقط هنگامی که باشگاه در موضوعی با شخص یا ارگانی به مشکل برخورد من پایش بگذارم.

وی افزود: طی جلسه‌ای با مدیران استقلال تاکید داشتم باید در هنگام عقد قرارداد با اسپانسرها، بازیکنان و مربیان همه مسائل حقوقی رعایت شود تا بعدها مشکلی به وجود نیایند. مطمئنا اگر مسائل حقوقی در هنگام قراردادها ثبت شود دیگر دعواهای که الان شاهد آن هستیم را نخواهیم دید.

شاه حسینی در خصوص اینکه چرا مدیران باشگاه‌ها در هنگام عقد قراردادها از معاونان حقوقی خود استفاده نمی‌کنند، اظهار داشت: اگر بخواهم واقعیت‌ها را بگویم مدیران باشگاه‌ها نمی‌خواهند کسی از مفاد قراردادها با خبر شود و به همین دلیل خود آنها بدون اینکه با مشاوران حقوقی مشورت کنند مسائل مربوط به عقد قرارداد را انجام می‌دهند و این مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه هزینه‌های بخش عمومی ورزش سال‌هاست از سوی مدیران صرف مسائل دیگری می‌شود و ما می‌بینیم میلیون‌ها تومان در این ارتباط به هدر می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز