خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان اعزام حجاج و آغاز ثبت نام عمره مفرده

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۵

نام نویسی برای افرادی است که در سال‌های گذشته ثبت نام داشته‌اند و اکنون می‌توانند برای اعزام به سرزمین وحی جهت انجام مناسک عمره مفرده انتخاب کاروان کنند.

ایلنا: سازمان حج وزیارت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام زائران ایرانی برای اعزام به سرزمین وحی خبر داد و زمان اعزام زائران ایرانی را دهه سوم دی‌ماه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان حج وزیارت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام زائران ایرانی برای اعزام به سرزمین وحی خبر داد و زمان اعزام زائران ایرانی را دهه سوم دی‌ماه اعلام کرد.

با توجه به هماهنگی و تمهیدات به عمل آمده، در صورت تحقق تمامی موارد پیش بینی شده اعزام زائران به عمره از دهه سوم دی‌ماه آغاز می‌شود.

درعملیات عمره سال ۹۲-۹۱ امکان اعزام تمامی افرادی که دارای اولویت‌های ۱ تا ۳۰۰ ثبت نامی در سال ۱۳۸۷ عمره در بانک ملت هستند و افرادی که در گروه‌های اعزامی حد فاصل ۱۰/۴/۹۱ تا ۲۹/۴/۹۱ ثبت نام و واریز وجه کرده و بدلیل عدم صدور روادید مشرف نشده‌اند در گروه‌های عمره فراهم شده است.

برای دارندگان قبوض بانک ملی مربوط به سنوات ۱۳۸۶ و ماقبل آن در آینده تصمیم گیری و اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد و این در حالی است که تمامی افرادی که درحدفاصل ۰۵/۰۱/۱۳۸۷ تا ۰۵/۰۳/۱۳۸۷ در شعب بانک ملت ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند می‌توانند با روش‌های مراجعه به سامانه اینترنتی بانک ملت www.bankmellat.ir، ارسال شماره ثبت نام خود به مرکز پیام بانک ملت (شماره ۲۰۰۰۳۴) از طریق پیامک، تماس با مرکز ارتباط تلفنی بانک ملت به شماره ۱۵۵۶ و مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک ملت از اولویت خود مطلع شوند.

تمامی افراد پس از اطلاع از اولویت خود، باید آن را بر روی کارت ثبت نامی خود درج کنند تا در زمان ثبت نام بر اساس اولویت‌های اعلام شده به همراه گذرنامه معتبر (دارای حداقل ۷ماه اعتبار نسبت به زمان پرواز واعزام) به یکی از کارگزاران اعلام شده مراجعه کنند.

اعلام گروه‌ها و ثبت نام بصورت دو مرحله‌ای پیش بینی و در جراید استانی درج می‌شود و اطلاعات تکمیلی ظرف چند روز آینده از طریق رسانه‌ها و جراید به اطلاع عموم و واجدان شرایط تشرف می‌رسد.

نام نویسی برای افرادی است که در سال‌های گذشته ثبت نام داشته‌اند و اکنون می‌توانند برای اعزام به سرزمین وحی جهت انجام مناسک عمره مفرده انتخاب کاروان کنند و سازمان حج و زیارت در حال حاضر، نام نویسی جدیدی برای اعزام به عمره مفرده ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز