خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/

سیل روستای سرآبتاوه یاسوج را درهم کوبید

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۳

وضعیت کنونی آبگرفتگی منازل روستای سرآبتاوه نگران کننده بوده بگونه ای که حدود 90 درصد از این منازل را هم اکنون سیل فراگرفته است

ایلنا - یاسوج: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل که ساعاتی پیش در برخی از مناطق یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شدت گرفته سبب آبگرفتگی منازل مسکونی 90 درصد از روستانشینان سرآبتاوه این شهر شده است.

به گزارش عینی خبرنگار " ایلنا " از یاسوج در ساعات 23 امشب به روستای سرآبتاوه، اغلب منازل مسکونی این روستا دچار آبگرفتگی شدید شده اند بگونه ای که ساکنان این منازل مجبور شده اند از منازل خود خارج و در زیر باران شدید نظاره گر آبگرفتگی منازل خود باشند.

برخی از مسوولان شهرستانی در زیر بارش شدید باران و تگرگ در کنار روستانشینان سرآبتاوه حضور دارند.

رئیس هلال احمر شهرستان بویراحمد از حضور 10 اکیپ امدادی، 2 اکیپ غواصی هفت نفره و دو تیم سیلابی استانی و شهرستانی این جمعیت در روستای سرآبتاوه برای کمک به روستانشنیان خبرداد.

" مهدی جمشیدی " به ایلنا گفت: وضعیت کنونی آبگرفتگی منازل روستای سرآبتاوه نگران کننده بوده بگونه ای که حدود 90 درصد از این منازل را هم اکنون سیل فراگرفته است.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت کنونی پیش آمده برای روستانشنیان سرآبتاوه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: برای کمک رسانی به ساکنین این روستا نیز 12 دستگاه نقلیه سبک و سنگین ستادی و شهرستانی جمعیت هلال احمر خدمات رسانی می کنند.

رئیس هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: کانال های آبی روستای سرآبتاوه متاسفانه بصورت استاندارد طراحی و ساخته نشده که همین موضوع سبب آبگرفتگی اغلب منازل روستایی شده است.

جمشیدی با تاکید بر وضعیت نگران کننده و حضور روستانشینان در زیر بارش شدید باران و تگرگ امشب بیست و یکم آذرماه 91، خاطرنشان کرد: گروههای ارزیاب جمعیت هلال احمر فردا برای خدمات رسانی بیشتر و رفع نیازهای غذایی و امدادی در روستای سرآبتاوه مستقر می شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روستای " سرآبتاوه " در 10 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که بیش از پنج هزار جمعیت را در خود جای داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز