خبرگزاری کار ایران

در پایان روز نخست المپیاد ورزش کارگری؛

تهران، در مسابقات کاراته المپیاد کارگری قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۸۰

تیم تهران با۳مقام قهرمانی و۳عنوان سومی رتبه برتر تیمی مسابقات را به دست آورد.

تیم تهران قهرمان مسابقات کاراته کارگران کشور در میاندورود شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کاراته المپیاد ورزشی کارگران کشور که از صبح امروز در سالن ورزشی شهدای نکا چوب در میاندورود آغاز شده بود، دقایقی پیش با قهرمانی تیم کاراته کارگران تهران به پایان رسید.

در این رقابت‎ها که با شرکت۸۵ورزشکار و سرپرست از استان‎های مختلف کشور انجام شد، تیم تهران با۳مقام قهرمانی و۳عنوان سومی رتبه برتر تیمی مسابقات را به دست آورد.

تیم کاراته کارگری استان قم با۲مقام قهرمانی و۲عنوان سومی پس از تهران به رتبه دوم دست یافت و استان اصفهان نیز با یک مدال طلا۲نقره و۲برنز عنوان سومی رقابت‎های کاراته کارگران نخستین المپیاد ورزش‎های کارگری کشور به میزبانی شهرستان میاندورود را به دست آوردند.

در نتایج انفرادی نیز در بخش کاتا محمد رضا با توان از استان اصفهان مقام نخست، مسعود زارع از استان فارس دوم، سید جمشید حسینی از تهران سوم و علی رضایی از مازندران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن منفی۶۰بخش کومیته سعید برخوردار از استان قم مقام نخست، رضا روشن از استان مرکزی دوم، مهدی یوسفی از مازندران سوم و محمد بوند شهریاری از تهران مقام سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

در دسته منفی۶۷کیلوگرم سعید علی پور از استان قم رتبه برتر، مصطفی جعفری از استان اصفهان نایب قهرمانی، یوسف شریفی از استان قزوین سوم و مصطفی پور فرج از تهران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن منفی۷۵کیلوگرم مصطفی شفاهی از تهران اول، علی مهدی نژاد از مازندران دوم، مرتضی هاشمیان از اصفهان سوم و مهدی اسفناجی از زنجان مقام‎ سوم مشترک را کسب کردند.

در دسته منفی۸۴کیلوگرم علی فداکار از استان تهران اول، عادل اسدی از مازندران رتبه دوم، میثم بابایی از خراسان رضوی جایگاه سوم و محمد هادی داوود آبادی از استان قم مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن مثبت۸۴کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده از تهران مقام نخست، نریمان ضامنی از مازندران رتبه دوم، سید محسن میر قیصری از استان قم مقام سوم و مرتضی شمس مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز