خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت مادر شهید احمد کشوری

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۵۹

در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهید احمد کشوری از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی شهید محمد کشوری پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران منتشر شد

در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهید احمد کشوری از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی شهید محمد کشوری پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران منتشر شدمتن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مکرمه فداکار ام الشهیدین حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری که فرزندان گرامی اش را تقدیم اسلام و ولایت نمود موجب تاثر و تالم روحی اینجانبان و آحاد مردم شهید پرور مازندران و سراسر ایران اسلامی شده است.
مادری که در دامان پاک خویش سرتیپ خلبان شهید بزرگوار احمد کشوری را پرورده و مایه مباهات اسلام و مسلمین تا قیام قیامت شده است.

مادر صبوری که مستحق تجلیل و تکریم همگانی است و حقیقتا مصداق جمله تاریخی امام راحل(ره) است که فرمودند مرد از دامن زن به معراج می رود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری از خداوند منان علو درجات برای این مرحومه مغفوره و نیز صبر و شکیبایی برای یکایک بازماندگان و اعضا بیت شریف آن فقیده سعیده مسئلت می نماییم.

نورالله طبرسی ربیع فلاح

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران استاندار مازندران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز