خبرگزاری کار ایران

بروجردی در جمع خبرنگاران:

تحریم گازی اروپا پیش‌بینی هوشمندانه رهبر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۵۷

مذاکرات هسته‌ای روند خودش را طی می‌کند و امیدواریم به نتیجه برسیم. بعضی از عوامل منطقه‌ای نیز در این مذاکرات به نفع ایران تاثیرگذار هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تحریم گازی اروپا را پیش‌بینی هوشمندانه رهبر انقلاب دانست و گفت: ما در تحریم‌ها دست بسته نیستیم و می‌توانیم به راحتی کارهای خودمان را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاءالدین بر وجردی درحاشیه مراسم ترحیم سید صادق طباطبایی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که رهبر انقلاب فرموده‌اند که در صورت لزوم ایران به تحریم گازی اروپا دست بزند٬ راهکار مجلس و دولت برای این موضوع چیست گفت: البته ما قراردادی یا صادراتی به اروپا نداریم اما فرمایش ایشان نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران دارای این ظرفیت است و آینده اروپا با سوخت و انرژی گره خورده است.

وی افزود: بنابراین جمهوری اسلامی ایران که بیشترین منابع گازی را در اختیار دارد می‌تواند از این مسئله استفاده کند که طرح این موضوع پیش‌بینی هوشمندانه‌ای بود که ایشان انجام دادند. البته این به معنای این است که ما در تحریم‌ها دست بسته نیستیم و می‌توانیم به راحتی کارهای خودمان را انجام دهیم.

بروجردی درباره مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: مذاکرات هسته‌ای روند خودش را طی می‌کند و امیدواریم به نتیجه برسیم. بعضی از عوامل منطقه‌ای نیز در این مذاکرات به نفع ایران تاثیرگذار هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مسئولین غرب و شرق اعلام کرده‌اند که توافق نزدیک است. ارزیابی شما چیست؟ گفت: آقای ظریف هم نظرشان در مجموع همین است و ما هم منتظرهستیم ببنیم مسائل چطور پیش می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز