خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دست‌نوشته‌های مرحوم طباطبایی راوی خوبی برای بررسی مسائل انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۴۹

مرحوم طباطبایی در اتحادیه دانشجویان در مسائل مربوط به انقلاب بسیارفعال بود و در سال ۵۶ که ما اعتصابی را در راستای حمایت از زندانیان سیاسی در ایران٬ در اروپا تدارک دیده بودیم ایشان نقش موثری در جمع‌آوری دانشجویان داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مرحوم طباطبایی در انقلاب را موثر دانست و گفت: دست نوشته‌های صادق طباطبایی می‌تواند راوی خوبی در جهت بررسی مسائل انقلاب باشد و به شناخت بیشتر رازها کمک کند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد درحاشیه ترحیم سید صادق طباطبایی در جمع خبرنگاران درباره شخصیت ایشان گفت: ایشان از شخصیت‌های بسیار فعال انقلاب بودند که من در سال ۵۳ یا ۵۴ با ایشان آشنا شدم.

وی ادامه داد: مرحوم طباطبایی در اتحادیه دانشجویان در مسائل مربوط به انقلاب بسیارفعال بود و در سال ۵۶ که ما اعتصابی را در راستای حمایت از زندانیان سیاسی در ایران٬ در اروپا تدارک دیده بودیم ایشان نقش موثری در جمع‌آوری دانشجویان داشت.

جنتی گفت: بعد از انقلاب و در دفاع مقدس هم نقش ایشان بسیار موثر وتاثیرگذار بود وکارهای بسیار خوبی را انجام دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد در پایان بیان کرد: امروز دست نوشته‌های مرحوم صادق طباطبایی می‌تواند راوی خوبی در جهت بررسی مسائل انقلاب باشد و به شناخت بیشتر رازها کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز