خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا خبر داد؛

برقراری امنیت کامل مسابقات المپیاد کارگری کشور در نکا

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۰۸

مسابقات تکواندو از صبح امروز در سالن ورزشی بردبار نکا آغاز شد که در طول این مسابقات ۷۵ ورزشکار، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در نکا مهمان ما هستند.

فرماندار نکا از برقراری امنیت کامل مسابقات المپیاد کارگری کشور در نکا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی این بازی ها رحیم قاسمی طوسی در گفتگویی گفت: برای برگزاری این مسابقات در سطح بالا برنامه ریزی شد و ۴ جلسه رسمی و دهها جلسه فرعی و کمیته ای برگزار شد وکمیته های ۱۱ گانه در این شهرستان با تمام توان برای برگزاری مناسب و خدمات دهی این مسابقات در آماده باش کامل هستند.

وی با اعلام اینکه نکا میزبان مسابقات تکواندو المپیاد کارگران در روزهای جمعه و شنبه هشتم و نهم اسفند است یادآور شد: تیم های مختلف از ۶ استان کشور شامل اصفهان، خراسان‌رضوی، البرز، تهران، کرمانشاه و مازندران در این دوره از مسابقات در سالن شهید بردباربا هم رقابت می‌کنند.

قاسمی طوسی گفت: مسابقات تکواندو از صبح امروز در سالن ورزشی بردبار نکا آغاز شد که در طول این مسابقات ۷۵ ورزشکار، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در نکا مهمان ما هستند.

فرماندار نکا با بیان اینکه رشته ورزشی تکواندو نیز یکی از رشته‌های فعال، پرمخاطب و پرطرفدار در شهرستان نکا است که از دیرباز تاکنون قهرمانان زیادی را تحویل جامعه ورزش کشورمان داده است، اظهار کرد: هم اکنون براساس اعلام هیئت تکواندو یکهزار ورزشکار در این رشته ورزشی در نکا فعالیت دارند.

وی همچنین از حضور ورزشکاران و مسئولان شهرستانی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی در ساری خبر داد و افزود: روز گذشته مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با حضور جامعه ورزش استان برگزار شد که ورزشکاران مهمان نکا نیز با رعایت مسائل امنیتی و ترابری در این افتتاحیه حضور داشتند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته در ۱۴ شهرستان مازندران به رقابت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز