خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش در گفتگو با ایلنا:

کمبودی برای آجیل شب عید نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۰۱

در حال حاضربازرسی های لازم در نمایشگاه های بهاره صورت می گیرد و شهروندان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش گفت: گران فروشی با گران بودن، دو موضوع کاملا متفاوت است؛ ما هم اکنون هیچ مشکلی در خصوص کمبود آجیل و خشکبار برای شب عید نداریم و سود حاصله برای ما از سوی دولت مشخص شده و ما در حال حاضر حتی کمتر از سود مصوب دولت دریافت می کنیم.

مصطفی احمدی، رییس اتحادیه آجیل و خشکبار در مصاحبه با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این پرسش که برنامه قیمت گذاری این اتحادیه برای سال آینده چگونه است؟، گفت: در حال حاضر قیمت مصوبی برای سال آتی نداریم و اگر شرایط محیا باشد و میزان بارندگی قابل توجهی داشته باشیم، به همان میزان مصرف، تولید محصول خواهیم داشت و زمانی هم که محصول به میزان کافی داشته باشیم با افزایش قیمت چندانی مواجه نخواهیم بود.

وی در رابطه با وضعیت کنونی این اتحادیه، خاطر نشان کرد: هم اکنون ما مشکل چندانی در زمینه اداره این اتحادیه نداریم؛ زیرا این اتحادیه وظیفه دارد که به کار اعضا‌ی خود سرو سامان می دهد و بر کار اعضا خود نظارت می کند بنابراین باید بگویم که هر دو کار هم اکنون به خوبی انجام می شود.

احمدی هم چنین در خصوص چگونگی نظارت بر نمایشگاه های بهاره که هم اکنون در حال ارائه محصولات به شهروندان است، اظهار کرد: در سطح شهر نمایندگانی داریم که به طور جدی بر کار فروشندگان نظارت می کنند و همین طور در اتاق اصناف هم بازرسی ها با دقت هر چه تمام ترصورت می گیرد. در خصوص نمایشگاه نیز باید بگویم نظارت ها کلی است.

وی در پایان در خصوص گران بودن آجیل و خشکبار، تصریح کرد: گران فروشی با گران بودن، دو موضوع کاملا متفاوت است؛ ما هم اکنون هیچ مشکلی در خصوص کمبود آجیل و خشکبار برای شب عید نداریم و سود حاصله برای ما از سوی دولت مشخص شده و ما در حال حاضر حتی کمتر از سود مصوب دولت دریافت می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز