خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور:

مسابقات ورزش‌های کارگری کشور در مازندران ازکیفیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۸۵

آیین افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور روز گذشته با استقبال پرشور مردم مازندران در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور گفت: شهرستان جویبار میزبان مسابقات فوتسال المپیاد کارگری کشور است.

به گزارش ایلنا، از صبح امروز نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور در مازندران آغاز به کار کرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ ورزشکار از تمام نقاط ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند، افزود: این تعداد شرکت‌کننده در ۲۴ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

درخشنده از میزبانی ۱۴ شهرستان از المپیاد ورزش‌های کارگری در مازندران خبر داد و بیان داشت: ۲۷۰ ورزشکار مازندرانی در این دوره از مسابقات با دیگر شرکت‌کنندگان به رقابت می‌پردازند.

وی از اسکان یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار در مجتمع‌های اقامتی شهرستان‌های میزبان المپیاد کارگری در مازندران خبر داد و گفت: تمامی توان و قابلیت‌ها برای اطلاع‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رسانی هرچه بهتر این المپیاد در استان بکارگیری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور روز گذشته با استقبال پرشور مردم مازندران در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، اظهار داشت: وزرای کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشتند.

درخشنده با بیان اینکه شهرستان جویبار میزبان مسابقات فوتسال المپیاد کارگری کشور است، ادامه داد: حدود ۷۰ ورزشکار با حضور چهار تیم در این مسابقات فوتسال المپیاد کارگری حضور دارند.

وی از کیفیت بالای مسابقات ورزش‌های کارگری کشور در مازندران خبر داد و گفت: نفرات برتر رشته‌های ورزشی به مسابقات جهانی ورزش‌های کارگری در کشور ایتالیا اعزام می‎‌شوند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور در پایان یادآور شد: ساری، نوشهر، چالوس، بابل، نور، قائم‌شهر، بابلسر، جویبار، آمل، تنکابن، نکا، میان‌دورود، محمودآباد و فریدونکنار به‌عنوان شهرهای میزبان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز