خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی؛

فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۸۰

رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی " فرید فرخنده کیش " را به عنوان مدیرعامل جدید انجمن جوانان سینمای ایران منصوب کرد.

" حجت الله ایوبی " معاون وزیر، رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی " فرید فرخنده کیش " را به عنوان مدیرعامل جدید انجمن جوانان سینمای ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل حکم به شرح زیر است:
جناب آقای فرید فرخنده کیش؛ نظر به شایستگی ها و سوابق ارزشمندتان در عرصه های مدیریت سینمایی به استناد ماده ۱۴ اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوب هیات امنای انجمن به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب می شوید.

اینک که با تلاش های تحسین برانگیز آقای حبیب ایل بیگی شور و نشاطی تازه در انجمن های سراسر کشور پدید آمده، امیدوارم با ادامه سیاست های تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی پویایی هرچه بیشتر این نهاد دیرپا و ارزشمند سینمایی را موجب شوید.

فیلمسازان فیلم کوتاه با خلاقیت و آثار درخشان و موفقیت های بی شمارشان در جشنوارهای داخلی و خارجی شایستگی ها خود را به اثبات رساندند. برماست که این سرمایه ها را قدر بدانیم و با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران کارآزموده و دلسوز راه را بر پیشرفت های بیشتر در این عرصه هموار سازیم.

تعهد، آموخته ها و عشقتان به فیلمسازان این عرصه سرمایه بزرگی است که به یاری خداوند بزرگ ضامن موفقیت های روزافزونتان در این راه خواهد بود.

فرید فرخنده کیش متولد سال ۱۳۳۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارتباط تصویری(گرافیک)، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(استراتژیک) است.

در کارنامه حرفه‌ای وی مواردی همچون: مدیر آماده سازی و چاپ و توزیع کتاب‌های درسی(۷۵-۱۳۷۳)، مدیر برنامه‌ریزی گروه هنر فنی و حرفه‌ای(کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و تالیف گروه هنر)(۸۱-۱۳۷۸)، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هنری و سرپرست واحد تحقیقات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی(۱۳۸۳-۱۳۸۲

معاون تحقیقات و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی(۱۳۸۴-۱۳۸۳)، معاون آموزش و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی(۱۳۸۵)، مشاور مدیرعامل در امور پژوهشی و آموزش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی(۱۳۸۹-۱۳۸۵) مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر امور استان‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای(۱۳۹۰-۱۳۸۹)، مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان سینمایی سوره حوزه هنری(۱۳۹۰ - تاکنون) مدرس دانشگاه رجایی(۱۳۹۱-۱۳۷۹)، مدیر آماده سازی مجلات رشد رشته تخصصی(۷۷-۱۳۷۵)، عضو کمیته تخصصی سینمای مستند فرهنگستان هنر(۱۳۸۸-۱۳۸۵)، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی انیمیشن ایران(۱۳۸۷)، دبیر جشنواره امام رضا(ع)(۱۳۹۰)، مشاور دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش(۱۳۹۱) دیده می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز