خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز اعلام کرد:

تمدید مهلت شرکت در قرعه کشی پرداخت عوارض نوسازی و خودرو

کد خبر : ۲۵۶۲۷۲

با توجه به استقبال شهروندان برای حضور در طرح پرداخت عوارض نوسازی و خودرو و شرکت در قرعه کشی مهلت پرداخت عوارض تا ۲۸ اسفند ماه تمدید شد.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز از تمدید مهلت شرکت در قرعه کشی پرداخت عوارض نوسازی و خودرو در شیراز خبر داد و گفت: مراسم قرعه کشی یازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۴ در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمد حسن اسدی اظهار داشت: با توجه به استقبال شهروندان برای حضور در طرح پرداخت عوارض نوسازی و خودرو و شرکت در قرعه کشی مهلت پرداخت عوارض تا ۲۸ اسفند ماه تمدید شد.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز افزود: یازدهم اردیبهشت ماه قرعه کشی انجام می شود و یک خودروی پژو پارس و دو خودروی پراید به همراه تعداد زیادی جوایز نفیس در قالب ۲۵۰ میلیون تومان جایزه به منتخبین اهدا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۳۵۰هزار قبض پرداخت عوارض نوسازی معادل ۳۵۰ هزار پلاک ثبتی در شیراز توزیع شده است.

اسدی یادآور شد: شهروندان می توانند علاوه بر پرداخت عوارض از طریق دستگاه های ATM، بانکها، دفاتر پیشخوان و مناطق شهرداری نیز اقدام کنند.

گفتنی مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز خوش حسابی یازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۴ در شیراز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز