خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهور:

برای ادامه توفیقات دولت دعا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۲۳

حمایت از فقرا و اقشار آسیب‌پذیر از وظایف اصلی دولت است و البته این وظیفه، بیشتر از اقدامات عاطفی باید بر مبنای رویکردهای تخصصی و کارشناسی و با هدف توانمندسازی آنها صورت پذیرد.

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم را زمینه‌ساز حل مشکلات دانستند و افزودند: دولت به لطف خدا تاکنون توفیقات زیادی به دست آورده که برای تداوم و توسعه این دستاوردها دعا می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که عصر پنج‌شنبه در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید و در محل مؤسسه اسراء برگزار شد، با اشاره به اینکه «اقتصاد مقاومتی، اقتصاد عقلانی است»، تأکید کردند: حمایت از فقرا و اقشار آسیب‌پذیر از وظایف اصلی دولت است و البته این وظیفه، بیشتر از اقدامات عاطفی باید بر مبنای رویکردهای تخصصی و کارشناسی و با هدف توانمندسازی آنها صورت پذیرد.

ایشان با قرائت فرازهایی از فرمایشات امیر مومنان علی(ع) در نهج‌البلاغه، آگاهی مردم را مهم‌ترین رکن استحکام مبانی دینی در عرصه‌های اجتماعی برشمردند و نقش حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و همچننین رسانه ها را در ترویج فرهنگ دینی و تبلور آن در عرصه‌های عمومی بسیار مهم دانستند.

در ابتدای این دیدار جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز