خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراثفرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

کمبود امکانات اقامتی و تحریم مهم‌ترین مشکل ورود گردشگر خارجی‌ست

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۱۰

محدودیت‌های امکانات حمل و نقل مستقیم بین ایران و کشورهای اروپایی و قطع‌بودن ارتباط ما با سیستم بانکی بین‌المللی به خاطر تحریم‌ها مهم‌ترین چالش‌های گسترش ورود گردشگر خارجی به ایران است.

رئیس سازمان میراثفرهنگی، گرشگری و صنایع دستی کمبود امکانات اقامتی مناسب و مشکلات ناشی از تحریم‌ها را مهم‌ترین چالش‌ برای ورود گردشگر خارجی به کشور دانست.

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد بزرگترین چالش‌های پیش روی کشور برای ورود گردشگر خارجی به ایران گفت: در حال حاضر با حجم مناسبی از ورود گردشگر خارجی به ایران روبرو هستیم، اما با وجود این حجم تقاضا، مشکلاتی از جمله کمبود امکانات اقامتی مناسب، محدودیت‌های امکانات حمل و نقل مستقیم بین ایران و کشورهای اروپایی و قطع بودن ارتباط ما با سیستم بانکی بین المللی به خاطر تحریم‌ها مهم‌ترین چالش‌های گسترش ورود گردشگر خارجی به ایران است.

وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در ۱۱ سال باقیمانده از فرصت سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور، با یک خیز بزرگ، خودمان را به اهداف پیش‌بینی شده در این سند برسانیم. با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی گسترده در این بخش می‌توانیم تا پایان برنامه ششم، هر سال، تراز گردشگری را به نفع گردشگران ورودی مثبت کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز