خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد ۷۰ – پتروشیمی بندرامام ۵۴؛

انتقام سخت دانشگاهی‌ها در ترم جدید! / نخستین شکست پتروشیمی و میتف

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۸۶

دانشگاه آزاد با این پیروزی سومین برد متوالی خود را به دست آ‌ورد و با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مهرام صدرنشین، در رتبه دوم ایستاد.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با برتری ۷۰ بر ۵۴ برابر پتروشیمی بندرامام ضمن تحمیل نخستین شکست در لیگ حرفه‌ای به پتروشیمی، انتقام باخت دیدار نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال را هم از این تیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام از هفته چهارم لیگ حرفه‌ای بسکتبال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال آغاز شد و با برتری قاطع میزبان به پایان رسید.

شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع که مصمم بودند انتقام شکست دیدار نیمه‌نهایی لیگ ملی را از پترو بگیرند از کوارتر نخست برتری خود را به حریف دیکته کردند و این وقت را ۲۱ بر ۱۶ از پتروشیمی بردند. در کوارتر دوم دانشگاه آزاد به دفاع و حمله خوب خود ادامه داد و این میان بازی خوب فیلیپ ویدنف بازیکن بلغاری این تیم در گارد راس و روزبه ارغوان زیر سبد حریف به خوبی نمایان بود. دانشگاه این وقت را هم با حساب ۱۶ بر ۹ به سود خود تمام کرد تا در نیمه نخست ۳۷ بر ۲۵ به برتری برسد.

با آغاز کوارتر سوم حامد سهراب‌نژاد با دستور میتف، سرمربی پتروشیمی از ابتدا به میدان رفت و امتیازات خوبی زیر سبد حریف گرفت. او سعی داشت بازیکنان دانشگاه را هم ۵ خطائه کند اما در این تاکتیک توفیق چندانی نداشت. سرانجام وقت سوم با تساوی ۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید تا کار پترو پیش از کوارتر چهارم تمام شده به نظر برسد.

دانشگاهی‌ها در وقت آخر هم از حریف خود برتر بودند و دفاع خوب و منسجم این تیم با بازیکنانی مانند آرن داودی، جواد داوری، میتف و ارغوان اجازه خودنمایی به حریف نداد. افت صمد نیکخواه بهرامی و دقت پایین پرتاب‌های محمد جمشیدی و میثم میرزایی هم مزید برعلت شد تا دانشگاه کار سختی در انتهای این دیدار نداشته باشد. علی کارادنیز(مایکل رایت) بازیکن آمریکایی – ترکیه‌ای جدید پترو هم کمکی به این تیم نکرد تا در پایان میزبان با برتری ۱۶ بر ۱۲ در کوارتر چهارم، این دیدار یک طرفه را با حساب ۷۰ بر ۵۴ به سود خود خاتمه دهد.

دانشگاه آزاد با این پیروزی سومین برد متوالی خود را به دست آ‌ورد و با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مهرام صدرنشین، در رتبه دوم ایستاد. پتروشیمی بندرامام هم با قبول نخستین شکست‌اش در لیگ حرفه‌ای بسکتبال و با ۶ امتیاز از ۴ بازی در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

تیم شهرداری گرگان هم امروز با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ ثامن مشهد را شکست داد و رتبه سوم جدول را در پایان هفته چهارم به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز