خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران؛

برای تقویت و حمایت از ورزش کارگری نیاز به اتخاذ قوانین جامعی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۷۶

قوانین جامعی باید درمجلس برای تقویت رشته های ورزشی کارگران اتخاذ شود / اعتبارات ورزشی کارگری در کشور ناچیز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اتخاذ قوانین جامع برای توسعه وررش های کارگری در کشور گفت: اعتبارات ورزشی کارگری در کشور ناچیز است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در مراسم افتتاحیه نخسین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در ساری گفت: قوانین جامعی باید درمجلس برای تقویت رشته های ورزشی کارگران اتخاذ شود.

وی افزود: این رویداد ورزشی برای نخستین بار در کشور در مازندران برگزار شد که نشانه اتحاد همدلی و دوستی کارگران ورزشکار در کشور است.

رییس ستاد برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران کشور با اشاره به اینکه کارگران در عرصه های مختلف اقتصاد، علم و دین همواره سرآمد هستند تصریح کرد: دو هزار نفر از ورزشکاران کارگر کشور در این المپیاد حضور دارند

یونسی با بیان این که نماد دوستی و اتخاد کارگران در این المپاد متجلی می شود گفت: کارگران با همت قوی در عرصه های مختلف علمی اقتصادی و دوران انقلاب مقدس نقش‌آفرین بوده ودر سرنگونی رژیم ستمشاهی ایستادگی کرده و حماسه بزرگی به نام انقلاب را خلق کردند.

وی با بیان این که کارگران سربازان بی ادعای نظام اسلامی هستند بیان کرد باید قوانین جامعی برای گسترش رشته های ورزشی در کشور تدوین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد مازندران با اشاره به لزوم تکریم شایسته از مقام و منزلت کارگران ورزشکار گفت: باید برای ورزش های کارگری در کشور بودجه متمرکزی در نظر گرفت چرا که انجام برخی ورزش ها نیازمند صرف هزینه های سنگینی است که اگر این هزینه ها در ورزش کارگری انجام شود، نقش فراوانی در ایجاد نشاط جامعه خواهد داشت.

در این مراسم همچنین مشعل المپیاد کارگری کشور توسط پهلوانان عسکری محمدیان و بهداد سلیمی در سالن روشن شد و بین ورزشکاران و مسوولان گردانده شد.

همچنین کارت عضویت فدراسین ورزش های کارگری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد.

در این مراسم همچنین تمبر یادبود اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور باطل شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز