خبرگزاری کار ایران

حسینیان در پاسخ به ایلنا:

با احمدی‌نژاد دیدار کردم / او در انتخابات لیستی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۶۲

اصولگرایان در مورد وحدت به تصمیمات جدی رسیده‌اند. منشور وحدت آماده شده است.

یک عضو جبهه پایداری از دیدار خود با احمدی‌نژاد خبر داد و تاکید کرد: احمدی‌نژاد در انتخابات آتی شرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله حسینیان در حاشیه مراسم ترحیم فرزند حجت‌الاسلام فلاحیان که عصر امروز در مسجد نور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان در مورد وحدت به تصمیمات جدی رسیده‌اند. منشور وحدت آماده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که این منشور از سوی چه کسانی نوشته شده است، اظهار داشت: این منشور از سوی اکثر گروه‌های اصولگرا نوشته شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این منشور به تایید جامعتین نیز رسیده است، تصریح کرد: جامعتین نیز یکی از گروه‌های اصولگراست که در این وحدت حضور دارد.

حسینیان ادامه داد: البته باید به جامعتین نگاه بالاتری داشت و به آنها، به عنوان گروه‌هایی که ناظر انتخابات و محور وحدت هستند نگاه کنیم.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جبهه پایداری اخیراً با احمدی‌نژاد دیدار داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اعضای جبهه پایداری دیدار نداشته‌اند، اما بنده اخیراً با وی دیدار کرده‌ام.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه این دیدار در چه رابطه‌ای بوده است، ابراز داشت: من از دوستان احمدی‌نژاد هستم و هر از چند گاهی با ایشان دیدار می‌کنم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد در انتخابات آتی شرکت می‌کند، بیان کرد: خیر، من این مسئله را تکذیب می‌کنم.

حسینیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا شما در لیست احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده مجلس خواهید بود، عنوان کرد: آقای احمدی‌نژاد لیستی نخواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز