خبرگزاری کار ایران

باشگاه سریع‌تر حداقل‌ها را مهیا کند؛

عبدی: برای صعود از گروه امیدواریم / با شناخت لازم به مصاف بنیادکار می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۱۴

امیدوارم این شروع خوب ادامه داشته باشد. ما برای صعود از گروه امید داریم اما باید در بازی‌های بعدی هم خوب کار کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و از این گروه صعود کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پیروزی این تیم مقابل لخویا قطر اهمیت بسیار زیادی برای این مجموعه داشت چرا که هم فشار و استرس را از روی تیم برداشت و هم در شروع لیگ قهرمانان آسیا امتیازات کامل را کسب کردند تا با آرامش بیشتری کار را ادامه دهند.

گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* پیروزی مقابل لخویای قطر چقدر برای شما مهم بود؟
برای ما که خیلی مهم بود؛ هم از این بابت که بتوانیم فشار و استرسی که روی تیم بود را برداریم و هم از این نظر که اولین بازی در هر تورنمنتی مهم‌ترین بازی است. این مسائل کار ما را سخت‌تر می‌کرد اما خوشبختانه بازی را بردیم و هواداران هم شاد شدند. در مجموع این بازی برای ما خیلی مهم بود.

*به نظر می‌رسد این پیروزی نژادفلاح را هم ساکت کرد تا فعلاً دنبال مربی دیگری نباشد. آیا در حال حاضر نژادفلاح از کادرفنی حمایت کامل دارد؟
من وارد این قضایا نمی‌شوم به طور کلی می‌گویم که این برد برای همه ما خیلی مهم بود.

*با این پیروزی تیم به آرامش لازم رسیده است؟
به آرامش لازم باید برسیم اما خودمان هم باید به این ثبات و آرامش کمک کنیم. باشگاه زحمت خودش را می‌کشد اما باید سریع‌تر حداقل‌ها را برای ادامه راه مهیا کنند.

*بازی بعدی شما مقابل بنیادکار در ازبکستان است. چه تصوری از این بازی دارید؟
بازی سختی خواهد بود. آنها در زمین خودشان برنامه‌های خاص خودشان را خواهند داشت و با آن زمین شرایط آب و هوایی که دارند راحت تر و بهتر از ما کار خواهند کرد. در چنین وضعیتی کافی است که بچه های ما خودشا باشند تا به نتیجه لازم برسیم. اگر ما مدیریت بازی را درست انجام بدهیم می‌توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا از این گروه صعود کنیم.

*از بنیادکار چقدر شناخت دارید؟
در این یکی، دو روزه بازی تیم‌های ازبکستانی را که دیده‌ایم شبیه هم بازی می‌کنند. ما در امارات هم با یک تیم ازبکستانی بازی کردیم و شناخت نسبی داریم. CD بازی بنیادکار را به دست ما می‌رسد و آنها را آنالیز خواهیم کرد تا با شناخت کامل به مصاف این تیم برویم.

*در هفته‌های قبل از گابریل انتقادات زیادی مطرح می‌شد. اما او مقابل لخویا بازی بسیار خوبی انجام داد. فکر نمی کنید او می‌تواند به مهره کلیدی پرسپولیس تبدیل شود؟
الان گابریل با نوری و نورالهی مکمل‌های خوبی در زمین هستند و هماهنگی بین آنها کم‌کم ایجاد می‌شود تا هرکسی در زمین وظایف خودش را انجام دهد. زحمات سه، چهار هفته گذشته ما باعثشد به هماهنگی نزدیک شوند اما اگر تصور کنیم این مقدار هماهنگی کافی است اشتباه کرده‌ایم بلکه باید کار را محکم‌تر و دقیق‌تر جلو ببریم تا به خواسته اصلی‌مان برسیم.

*چقدر شانس صعود از این گروه را دارید؟
همانطور که گفتم اولین بازی برای ما خیلی مهم بود و ۳ امتیاز را گرفتیم. به هرحال تیم‌ها خیلی سخت به یکدیگر امتیاز می‌دهند. این اول راه است و ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم کارمان در ادامه مسیر راحت است. تیم‌های دیگر تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند و تیمی موفق است که برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. امیدوارم این شروع خوب ادامه داشته باشد. ما برای صعود از گروه امید داریم اما باید در بازی‌های بعدی هم خوب کار کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و از این گروه صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز