خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فناوران یارانه در گفتگو با ایلنا:

واگذاری قیمت‌ها به اتحادیه، موجب واقعی‌تر شدن نرخ‌ها می‌شود / یکسال از ارائه درخواست به دولت گذشته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۸۰

از ابتدای تاسیس اتحادیه فناوران یارانه قیمت ها از سوی بازرگانی استان تهران تهیه و تصویب شده است.

رئیس اتحادیه فناوران یارانه گفت: واگذاری قیمت‌ها به اتحادیه نرخ‌ها را واقعی‌تر می‌کند.

سیدمهدی میرمهدی کمیجانی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص قیمت‌گذاری کمیته صنفی این اتحادیه اظهار داشت: طی سال‌های گذشته و همچنین از ابتدای تاسیس اتحادیه فناوران یارانه قیمت ها از سوی بازرگانی استان تهران تهیه و تصویب شده اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که از حدود یک سال پیش اتحادیه خواستار واگذاری بحثقیمت گذاری واحدهای صنفی خود شد اما تا به امروز هیچ جوابی از بخش دولتی دریافت نکرده ایم و ما معتقدیم با واگذاری و تعیین قیمت ها از سوی اتحادیه نرخ هامنطقی‌تر می‌شود.

رئیس اتحادیه فناوران یارانه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون قرار است در هیات عالی نظارت تعیین قیمت ها مورد بررسی قرار گیرد اما ما فکر می‌کنیم با توجه به نامه‌نگاری‌های اداری پاسخ مان تا دو سه سال به طول انجامد.

وی گفت: بخش خصوصی می‌تواند به طور حتم به دلیل میزان سرمایه‌گذاری های خود اقدامات این چنینی خود را به نحو احسنت انجام دهد اما این موضوع نیازمند یاری رساندن دولت نیز هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز