خبرگزاری کار ایران

به ۳ دلیل برنده نشدیم؛

منصوریان: گل دوم نفت سالم بود / استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها ما را تنها نگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۸۵

هفته گذشته پیکان از داوری لطمه خورد و این هفته ما. امیدوارم سازمان لیگ قوانین درستی برای برخورد با داوری پیدا کند و تیم‌ها تکلیف خود را بدانند.

سرمربی نفت تهران با اشاره به اینکه گل دوم تیم‌اش سالم بود، اظهار کرد تاوان گل پیکان به استقلال را ما باید بدهیم.

به گزارش ایلنا علیرضا منصوریان پس از تساوی تیم‌های نفت و پیکان با بیان اینکه گفته بودم نسبت به مسئله داوران، نگرانیم اظهار کرد: نمی خواهم داوری را نقد کنم اما روی صحبتم با آقای تاج است اگر می خواهید از اشتباهات داوری پیشگیری کنید چرا آن‌را در بازی‌های ما اجرا می‌کنید؟ آقایان آمده اند از اتفاقاتی که در بازی قبلی رخ داده است پیشگیری کنند اما تاوانش را نفت می دهد و این برای فوتبال مصیبت بزرگی است. تیم هایی که هوادار ندارند زحمت می کشند. به تیم ما و نیمکت ما نگاه کنید که چه نفراتی روی آن هستند.

منصوریان با تاکید بر اینکه گل دوم نفت سالم بود، اضافه کرد: سازمان لیگ می داند و برنامه ۹۰ هم صحت گل ما را نشان می دهد. این نگرانی برای ما مربی‌هاست. امروز روی بحثداوری حرفی نداریم اما وقتی از بیرون نگاه می کنیم گلی که پیکان به ما زد از اوت و کرنری به دست آمد که به نفع ما بود یا گلی که ما زدیم و مردود اعلام شد به نظرم درست بود. امیدوارم کارشناسان تکلیف این گل را روشن کنند چون آن‌ها می توانند بهتر از من صحبت کنند.

وی درباره اخراج مرتضی پورعلی‌ گنجی گفت: بازیکن من باید یاد بگیرد به داور احترام بگذارد. ما هم باید بیشتر آنها را مدیریت کنیم تا این مسائل پیش نیاید. حالا باید به فکر بازی بعدی باشم که جای خالی پورعلی گنجی را پر کنم.

سرمربی نفت درباره دلایل توقف تیم‌اش برابر پیکان اظهار کرد: تساوی ما ۳ دلیل عمده داشت. نخست اینکه اوت به نفع ما بود اما کرنر به نفع حریف شد و در نهایت به گل تیم پیکان منجر شد. ضربه ارسلان مطهری را هم مدافع حریف با دست مهار کرد و مانع از گلزنی او شد و سوم اینکه گل سالم ما را مردود کردند.

منصوریان افزود: من با گروه مرفاوی مشکلی ندارم و به آنها تبریک می گویم اما این را می گویم هفته گذشته پیکان از داوری لطمه خورد و این هفته ما. امیدوارم سازمان لیگ قوانین درستی برای برخورد با داوری پیدا کند و تیم‌ها تکلیف خود را بدانند که اگر به داوری معترض شوند تنبیه می شوند.

وی درپایان با اشاره به بازی پلی‌اف نفت در لیگ قهرمان آسیا خطاب به هواداران استقلال و پرسپولیس گفت: از هواداران استقلال و پرسپولیس می خواهم در بازی روز سه شنبه آینده ما را تنها نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز