خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت درجمع خبرنگاران خبرداد:

دعوت از برندهای خارجی لوازم خانگی برای تولید محصول در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۴۵

برنامه‌ای در حوزه لوازم‌خانگی ایران خواهیم داشت که برندها خارجی را دعوت کنیم تا اینجا بیایند و سفارش دهند تا با برند و مشخصات آن‌ها، محصول خواسته شده در ایران ساخته شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ‌ در صدد هستیم از برندهای خارجی دعوت کنیم تا با حضور در ایران، محصولاتشان در کشور تولید شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا نعمت زاده، در حاشیه سفر هیات دولت به اصفهان از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب بازدید کرد و در جمع خبرنگاران با انتقاد از واردات لوازم خانگی به کشور گفت: در حال حاضر حجم زیادی لوازم‌خانگی وارد کشور می‌شود. در این زمینه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت درصدد است برندهای خارجی را دعوت تا در کشور حاضر شوند و سفارش دهند تا با برند و مشخصات آن‌ها، محصول خواسته شده در ایران ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم صنعتمان توسعه پیدا کند، باید دید جهانی داشته باشیم و اگر فقط در داخل مرز باقی بمانیم، رشد اندکی خواهیم داشت گفت: تنوع تولید محصولات در مجموعه گروه صنعتی انتخاب منحصربه‌فرد است. در این گروه صنعتی، فرآیند ساخت، طراحی و حتی آموزش در قالب تأسیس دانشگاه ایجادشده و نگاه جامع به‌کل صنعت شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر ادامه داد: آنچه در بازدید امروز دیدم، افتخاری است برای همه صنعتگرانی که در بخش طراحی مهندسی، ساخت، تولید محصول و… فعالیت می‌کنند و یک گروه کاملاً صنعتی با توانایی‌های بالقوه و بالفعل فراوان را ایجاد کرده‌اند.

وی بابیان این‌که مشابه چنین گروه تولیدی در صنعت لوازم‌خانگی کشور وجود ندارد، تصریح کرد: امیدواریم مردم قدر این مجموعه را بدانند و از مدیران خواهش کردم در این رابطه برنامه خود را ارائه کنند تا بازدیدهای منظمی از شهرهای مختلف کشور از این مجموعه صورت گیرد و مردم در جریان توانمندی و کیفیت محصولات داخلی قرار بگیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همه ما مردم همت کنیم که وقتی به دنبال خرید لوازم‌خانگی می‌رویم، به فکر خرید تولیدات داخلی باشیم. این مجتمع تولیدی یکی از نمونه‌های توانمندی‌های داخل در این صنعت است و نمونه‌های دیگری نیز در سراسر کشور وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز