خبرگزاری کار ایران

در اولین روز دهه فجر و با حضور استاندار؛

مجتمع تولید ورق آلومینیومی در بابلسر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۱۲

در شرایطی که ارزش زمین در مازندران بسیار بالاست، قابل توجیه نیست که اینگونه زمین ها در شهرک های صنعتی به حال خود رها شوند.

با حضور استاندار مازندران و معاون عمرانی استاندار و در اولین روز دهه مبارک فجر، کارخانه تولید ورق آلومینیومی فولاد بام ماهان در شهرک صنعتی بابلسر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح در مراسم افتتاح این کارخانه با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالانه این مجتمع ۱۳ هزارتن در ۵ خط تولید است، بیان داشت: هم اکنون با احداثاین کارخانه برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده که تا ۴۰ نفر قابل افزایش است.

وی افزود: در شرایط موجود اقتصادی کشور، احداثاینچنین مجتمع های تولیدی توسط بخش خصوصی، مجاهدت خالصانه است.

فلاح، بر حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: باید با تسهیل امور، شرایط را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مازندران فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که بخش قابل توجهی از شهرک های صنعتی استان بلا استفاده رها شده و عده ای تنها با گرفتن زمین و مجوز، عملاً هیچ کاری در جهت تولید صورت نداده اند.

وی ادامه داد: در شرایطی که ارزش زمین در مازندران بسیار بالاست، قابل توجیه نیست که اینگونه زمین ها در شهرک های صنعتی به حال خود رها شوند.

استاندار مازندران بر تعیین تکلیف هرچه زودتر این زمین ها و مجوزهای داده شده تاکید کرد و افزود: زمین و مجوز باید به افراد صلاحیت دار واگذار شود تا تاثیر مثبت را بر اقتصاد و اشتغال استان شاهد باشیم.

ربیع فلاح شرایط استان مازندران را از هر لحاظ بسیار مساعد توصیف کرد و گفت: متاسفانه از ظرفیت فراوان استان به خوبی استفاده نشده است.

وی خاطرنشان ساخت: مازندرانی ها ثابت کرده اند که توان برنامه ریزی، استعدادیابی و توسعه استانشان را دارند، پس باید شرایط را مهیا کرد تا شکوفایی حاصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز