خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان خبرداد:

سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای افتتاح چند طرح درمانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۰۴

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان از سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای افتتاح چند پروژه درمانی در لرستان خبر داد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان از سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای افتتاح چند پروژه درمانی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی در حاشیه نواختن زنگ انقلاب کارگری در شرکت صدرفولاد خرم آباد اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به لرستان سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در جریان سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور چند پروژه درمانی در لرستان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان همچنین به افتتاح طرح توسعه کارخانه سیم لاکی شهرستان بروجرد در ایام دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: این طرح توسعه فردا با حضور مسئولان امر از وزارت صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح خواهد شد.

حمزه لویی به دیگر پروژه های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام درمانگاه تامین اجتماعی شعبه شهرستان پلدختر افتتاح خواهد شد.

بنابراین گزارش زنگ انقلاب کارگری برای نخستین بار صبح امروز یکشنبه در محل شرکت فولاد صدر خرم آباد با حضور اعضای شورای هماهنگی رفاه لرستان به صدا درآمد.

در این مراسم اعضای شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان لرستان متشکل از ۱۱ دستگاه اجرایی شامل اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه سلامت، اداره کل بهزیستی، مدیریت درمان، اداره کل فنی و حرفه ای، صندوق بیمه عشایر و روستاییان، صندوق بازنشستگی، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه، صندوق مهر امام رضا(ع) و… حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز