خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛

جامعه کارگری لرستان نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۰۱

جامعه کارگری و کارفرمایی در کنار سایر اقشار، نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی در کنار سایر اقشار، نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان معتقد است بخش خصوصی می‎تواند مشکل‎گشای اقتصاد لرستان باشد.

علی آشتاب در مراسم زنگ انقلاب که در شرکت صدر فولاد لرستان به صدا درآمد، با تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی در کنار سایر اقشار نقش محوری و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با یادآوری نقش‎های زیاد جامعه کارگری و کارفرمایی قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: در تداوم انقلاب نیز کارگران طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی هستند و در این مهم هم به‎خوبی ایفای نقش می‎کنند.

آشتاب با اشاره به به نرخ بالای بیکاری در لرستان، بیان کرد: برای کاهش آمار بیکاری و رفع مشکل‎های اقتصادی در استان به همت مضاعف نیاز داریم که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در این زمینه اجرا شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه هرچه تولید را افزایش دهیم، کشور مقاوم‎تر خواهد شد، افزود: امروز جبهه اصلی جنگ با دشمن جبهه اقتصادی است و اگر تولیدات بیشتر باشد مشت محکمی به دهان دشمنان خواهیم زد.

وی در ادامه تأکید کرد: بخش خصوصی می‎تواند مشکل‎گشای اقتصاد لرستان باشد و مجموعه مدیریتی استان در این راستا تلاش‎های بسیاری کرده است.

آشتاب درباره شرکت صدر فولاد لرستان نیز گفت: خوشبختانه این شرکت به‎خوبی در حال فعالیت بوده و قرار است طرح توسعه‎ای آن نیز به‎زودی کلنگ‎زنی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز