خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

قدردانی فدراسیون کشتی از استاندار و مسوولان اجرایی همدان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۸۴

رسول خادم ییس فدراسیون کشتی کشور از تلاش و حمایت های تمامی مسوولان ارشد استانی، بویژه استاندار، معاونان استاندار بویژه معاون سیاسی و امنیتی، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان همدان برای همراهی با فدراسیون در برگزاری چند رقابت از جمله مسابقات جوانان قهرمانی کشور و لیگ جایزه بزرگ باشگاه ها قدردانی کرد.

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از ˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار همدان، معاونان استاندار و دست اندرکاران ورزش همدان به خاطر همراهی با این فدراسیون در میزبانی مسابقات مختلف قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون کشتی؛ رسول خادم رییس فدراسیون کشتی کشور از تلاش و حمایت های تمامی مسوولان ارشد استانی، بویژه استاندار، معاونان استاندار بویژه معاون سیاسی و امنیتی، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان همدان برای همراهی با فدراسیون در برگزاری چند رقابت از جمله مسابقات جوانان قهرمانی کشور و لیگ جایزه بزرگ باشگاه ها قدردانی کرد.

در این پیام، فدراسیون کشتی ابراز امیدوار کرد همدان با توجه به همکاری ویژه مسوولان ارشد استانی در سال آینده میزبان رویدادهای مهم بین المللی و داخلی باشد.

همدان قرار بود شانزدهم بهمن ماه ماه جاری میزبان مسابقات کشتی عمومی(اوپن) قهرمانی کشور باشد که به دلیل فراهم نشدن اسکان کشتی گیران در خوابگاه های مدنظر به وجود آمد، تهران میزبان مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی عمومی(اوپن) قهرمانی کشور با حضور نزدیک به ۳ هزار کشتی گیر بر روی پانزده تشک، در سه رده ی سنی(نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) و دو رشته آزاد و فرنگی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه جاری در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

همدان از قطب های اصلی ورزش کشتی کشور به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز