خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان؛

آتش سوزی گسترده کارخانه قیر در همدان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۸۱

برای شتاب در مهار آتش سوزی هفت دستگاه خودروی سنگین به محل اعزام شد که پس از یک ساعت و ۱۵ دقیقه با تلاش به موقع آتش نشانان، آتش به سرعت کنترل و از سرایت آن به واحدهای و فضای دیگر جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: یک کارخانه قیر واقع در ابتدای محور همدان به ملایر شب گذشته دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران این سازمان، حریق کنترل و مهار شد.

به گزارش ایلنا ازهمدان؛ مسعود دهبانی اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه ماموران یکی از ایستگاه های آتشنشانی نزدیک به محل آتش سوزی به محل اعزام شدند که به دلیل گستردگی آتش سوزی، فرماندهی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصمیم به اعزام سه ایستگاه دیگر به محل حادثه کرد.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی با وجود قرار گرفتن در خارج از محدوده شهری توسط آتش نشانان مهار شد، افزود: برای شتاب در مهار آتش سوزی هفت دستگاه خودروی سنگین به محل اعزام شد که پس از یک ساعت و ۱۵ دقیقه با تلاش به موقع آتش نشانان، آتش به سرعت کنترل و از سرایت آن به واحدهای و فضای دیگر جلوگیری شد.

دهبانی با اشاره به اینکه آتش نشانان با بهره گیری از امکانات لازم توانستند از سرایت حریق به سایر مخازن جلوگیری کنند، بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم و یا فوتی نداشته است.

وی علت بروز این آتش سوزی مهیب را مشکل فنی یکی از مخازن تولید قیرعنوان کرد و گفت: یکی از مخازن قیر نشت کرده بود که در مسیر نشت قیر در محل کارخانه دچار آتش سوزی شد که البته آتش نشانان ما آن را خاموش کردند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی کارخانجات تاکید کرد: بروز چنین حوادثی علاوه بر خسارت های مالی، اثرات منفی بر روی محیط زیست دارد به طوری که دود حاصل از این آتش سوزی کارخانه قیر از کیلومترها قابل مشاهده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز