خبرگزاری کار ایران

بازی آسانی در لیگ وجود ندارد؛

جلالی: مقابل استقلال با تدابیر خاصی به میدان می‌رویم / حذف ژاپن اتفاقی بود!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۷۴

با توجه به تیم‌های حاضر در لیگ و شرایط مسابقات، تمام بازی‌ها حساس و سخت شده که برای تمام تیم‌ها شرایط یکسان است. دیگر بازی ساده‌ای وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز معتقد است تمام بازی‌های لیگ سخت و حساس شده و ساده‌لوحانه است که تصور شود بازی آسانی در لیگ وجود دارد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: تیم سایپا از جوانان خوبی تشکیل شده که در کنار هم تیمی با تلفیقی بالا از جوانی و تجربه را ایجاد کرده‌ایم. همه بازیکنان خوب کار می‌کنند و در تمرینات نیز عالی ظاهر شدند و این نشان می‌دهد که تیم ما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما با روندی که در حال حاضر دارند و با استفاده از فرصت تعطیلاتی که داشتیم از نظر ذهنی پیشرفت خوبی داشتند که ما را به آینده امیدوار می‌کنند.

جلالی که تیمش باید این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران برود در این خصوص گفت: امیدوارم بازیکنان ما بتوانند در این دیدار نمایش خوبی ارائه کنند. استقلال شروع خوبی پس از تعطیلات داشته و با روحیه‌ای بالا به کرج خواهد آمد. بدون شک بازی سختی را در پیش داریم که امیدواریم بتوانیم دست پر از این میدان خارج شویم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه تمام بازی‌های لیگ دشوار شده، افزود: ساده‌لوحانه‌ است که فکر کنیم بازی آسانی در لیگ وجود دارد. با توجه به تیم های حاضر در لیگ و شرایط مسابقات تمام بازی‌ها حساس و سخت شده که برای تمام تیم‌ها شرایط یکسان است. دیگر بازی ساده‌ای وجود ندارد که بتوانیم از آن حرفی بزنیم.

جلالی تصریح کرد: سعی می‌کنیم مقابل تیم پرمهره‌ای که قرار می‌گیریم تدابیر خاصی را در نظر بگیریم. وقتی در زمین خود به میدان می‌رویم باز هم با تدابیر خاصی وارد زمین می‌شویم. در مقابل استقلال نیز اینگونه است چرا که آنها تیم پر مهره‌ای هستند و باید در مقابل‌شان با تدابیر خاصی وارد میدان شویم.

سرمربی سایپا در ادامه متذکر شد: فکر می‌کنم بازی خوبی در پیش داشته باشیم و من به جوانان تیمم اعتماد دارم که بتوانند در این بازی نمایش خوبی ارائه کنند.

این مربی فوتبال درباره قهرمانی استرالیا در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: تیم‌هایی مثل استرالیا، کره و امارات نمایش خوبی در استرالیا ارائه کردند و به نظرم استحقاق رسیدن به مراحل بالا را داشتند. در این بین استرالیا با توجه به اینکه میزبان مسابقات بود توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی در مورد حذف زودهنگام ژاپن از گردونه این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: حذف ژاپن یک اتفاق بود. در این مسابقات امارات پدیده جام بود که در مقابل ژاپن نیز موفق شد عملکرد خیره‌کننده‌ای ارائه و این تیم بزرگ آسیا را حذف کند. اگر ژاپن به امارات نمی‌خورد بدون شک آنها هم می‌توانستند تا مراحل پایانی جام خود را بالا بکشند.

وی در پایان درباره احتمال لغو دیدار سایپا و استقلال به دلیل بدهی باشگاه به مجموعه ورزشی انقلاب نیز گفت: من به عنوان مربی نمی‌توانم در این‌خصوص اظهارنظر کنم، چراکه این مسائل را باید مدیران باشگاه پیگیری کنند. تاکنون خبری درباره لغو احتمالی این دیدار نیز نشنیده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز