خبرگزاری کار ایران

کاراته جایزه بزرگ امارات؛

طلای سلطانی در فینالی کاملا ایرانی / فداکار در گام آخر کم آورد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۶۷

پیش از این نیز هامون درفشی پور با شکست نتیجه ۸ بر ۵ مقابل نماینده مصر، مدال نقره وزن ۶۰ - کیلوگرم را به دست آورده بود.

مهدی سلطانی به مدال‌ طلای وزن ۸۴ - کیلوگرم رقابت‌های کاراته جایزه بزرگ امارات دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات جایزه بزرگ امارات که از روز گذشته در دوبی آغاز شده، امروز نیز ادامه یافت که در فینال وزن ۸۴ - کیلوگرم، مهدی سلطانی و علی فداکار برای کسب مدال طلا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار به سود سلطانی به پایان رسید. سلطانی پس از تساوی صفر بر صفر و با رای داوران در هانتی برنده شد و نشان طلا را از ان خود کرد.

سلطانی کاپیتان تیم دانشگاه آزاد که به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت جایزه بزرگ امارات شرکت کرده است، ابتدا نماینده مصر را ۴ بر صفر برد، سپس برابر آرکانیا گوگیتا دارنده عنوان قهرمانی جهان از امارات ۴ بر صفر پیروز شد. در ادامه نماینده کویت هم را ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و در چهارمین مبارزه نیز موفق شد دانیار یولداشوف از قزاقستان را ۸ بر ۳ مغلوب کند تا به فینال برسد. حریف او یعنی فداکار نیز ابتدا برابر نماینده هند و پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده میدان شد. وی در دومین مسابقه اش به مصاف حریف مصری رفت و ۷ بر یک پیروز شد. فداکار در ادامه کاراته کای عربستانی را ۳ بر ۲ برد و در نیمه نهایی هم موفق به پیروزی یک بر صفر برابر نماینده مصر شد و به فینال راه یافت.

گفتنی است، پیش از این نیز هامون درفشی پور با شکست نتیجه ۸ بر ۵ مقابل نماینده مصر، مدال نقره وزن ۶۰ - کیلوگرم را به دست آورده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز