خبرگزاری کار ایران

صبح امروز به همراه خانواده‌های‌شان:

کارگران معدن آنومالی شمالی مقابل دفتر پیمانکار تجمع کردند / تصویر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۵۸

«کارگران معترض خواستار استخدام در معدن سنگ آهن مرکزی یا راه اندازی مجدد معدن آنومالی شمالی شده‌اند.»

حدود ۴۰ کارگر اخراجی معدن سنگ آهن آنومالی شمالی واقع در بافق به همراه خانواده‌هایشان صبح امروز(یکشنبه ۱۲ بهمن) مقابل ساختمان شرکت پیمانکاری «شهداب» در معدن سنگ آهن مرکزی این شهرستان تجمع کردند. کارگران معترض خواستار استخدام در معدن سنگ آهن مرکزی یا راه اندازی مجدد معدن آنومالی شمالی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت شهداب پیمانکار چندین معدن در استان یزد از جمله معدن آنومالی شمالی و معدن سنگ آهن مرکزی است و کارگران به این دلیل مقابل ساختمان این شرکت پیمانکاری در معدن سنگ آهن مرکزی تجمع کردند. این کارگران روز چهارشنبه ۸ بهمن نیز مقابل درب ورودی معدن سنگ آهن مرکزی تجمع کرده بودند.

گفتنی است نزدیک به ۸۵ کارگر معدن آنومالی شمالی از یک ماه و نیم پیش پس از اتمام پروژه استخراج سنگ آهن از این معدن، بیکار شده‌اند.

حدود ۳۵ نفر از این کارگران با مصوبه شورای تامین جذب معدن سنگ آهن مرکزی شده‌اند و به سایر کارگران که بیش از یک و سال و نیم سابقه کار دارند گفته شده است خود را به بیمه بیکاری معرفی کنند.

منابع کارگری می‌گویند مدیران شرکت پیمانکاری شهداب در تجمع صبح امروز کارگران گفته‌اند در صورتی که کارفرما به معدن آنومالی شمالی بودجه اختصاص دهد بلافاصله استخراج سنگ آهن را آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز