خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۰ درصدی صادرات پوشاک چین به ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۳۴

صادرات پوشاک و منسوجات چین به ایران در سال ۲۰۱۴ با افزایش قابل توجهی نسبت به سال قبل مواجه شده است.

درحالی که صنعت پوشاک کشور از کمبود تقاضا رنج می برد گمرک چین اعلام کرد صادرات پوشاک و منسوجات این کشور به ایران در سال ۲۰۱۴ با رشد قابل توجه ۴۰ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، صادرات پوشاک و منسوجات چین به ایران در سال ۲۰۱۴ با افزایش قابل توجهی نسبت به سال قبل مواجه شده است.

گمرک چین صادرات منسوجات چین به ایران در سال ۲۰۱۴ را بالغ بر یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون دلار اعلام کرده است.

صادرات منسوجات چین به ایران در این سال نسبت به سال قبل رشد ۴۰ درصدی داشته است. چین در سال پیش از آن یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار پوشاک و منسوجات به ایران صادر کرده بود.

رشد قابل توجه صادرات پوشاک چینی به ایران در حالی است که صنعت پوشاک و منسوجات کشور از کمبود تقاضا رنج می برد و بسیاری از واحدهای تولیدی با حداقل ظرفیت خود کار می کنند.

اخیرا دولت ایران موافقتنامه ای را با دولت ترکیه به امضا رسانده است که در نتیجه آن تعرفه واردات پوشاک از ترکیه به شدت کاهش یافته است. به عقیده فعالان بازار، این موافقتنامه مشکلات صنعت پوشاک و منسوجات کشور را بیش از پیش افزایش می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز