خبرگزاری کار ایران

بازی با مهرام برای هر تیمی سخت است؛

حاتمی: خسته نیستیم / شایسته بودیم که به فینال رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۲۶

درست است که مهرام صعود بدون دردسری به فینال داشت و ضمن استراحت، بازی‌های ما و دانشگاه آزاد را آنالیز کرده است اما این موضوع برگ برنده مهرامی‌ها نیست.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است این تیم با شایستگی به فینال صعود کرد و برگزاری ۵ دیدار فرسایشی با دانشگاه آزاد، مشکلی برای پتروشیمی در فینال ایجاد نمی‌کند.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: خوشحالم که با صعود به دیدار نهایی لیگ بسکتبال، بچه‌ها به حق خود رسیدند. تمرینات بسیار سختی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. بازیکنان پتروشیمی از لحاظ بدنی در بهترین شرایط قرار دارند و فردا با آمادگی کامل به دیدار مهرام می‌رویم. خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم نداریم و با همه قوا به مصاف تیم خوب مهرام خواهیم رفت.

وی با تاکید بر‌ اینکه پتروشیمی هیچ مشکلی برای رویارویی با مهرام ندارد، اضافه کرد: دیداربا مهرام برای هرتیمی سخت است. آ‌ن‌ها یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به حساب می‌‌آیند و تیمی ریشه‌دار و قدرتمندند. تمام سعی‌مان را می‌کنیم که بازی خوبی را در فینال انجام دهیم و قطعاً بازی فردا علاوه بر حساسیت بالا، از زیبایی‌های خاص بسکتبال هم بی‌نصیب نخواهد بود.

حاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا انجام دیدارهای سنگین و فرسایشی برابر دانشگاه آزاد بر عملکرد بازیکنان پتروشیمی برابر مهرام تاثیر منفی نمی‌گذارد، توضیح داد: من اینطور فکر نمی‌کنم. درست است که مهرام صعود بدون دردسری به فینال داشت و ضمن استراحت، بازی‌های ما و دانشگاه آزاد را آنالیز کرده است اما این موضوع برگ برنده مهرامی‌ها نیست. هرچند آن‌ها امسال ۲ بار ما را شکست داده‌اند و ۲ بر صفر در فینال از ما جلوترند اما تک بازی فردا همه چیز را مشخص می‌کند.

سرمربی پتروشیمی بندر امام درباره دیدار پنجم این تیم برابر دانشگاه آزاد در نیمه‌نهایی گفت: آن بازی تمام شد و به بازیکنانم گفتم دیگر به آن فکر نکنند. ما دیدارهای خوبی را برابر دانشگاه به نمایش گذاشتیم و شایسته بودیم که به فینال رسیدیم و بازیکنانم با شکست دانشگاه آزاد از نظر روحی هم در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز