خبرگزاری کار ایران

با ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود؛

بهره‌برداری از ۴۰ پروژه برق تبریز در دهه‌فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۷۲

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در طول سال ۱۳۹۳ موفق به تعریف ۲۵۰۰ پروژه در نقاط مختلف کلان‌شهر تبریز و شهرستان‌های اسکو و آذرشهر شده که اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها افزون‌بر ۴۴۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با ایام دهه‌فجر امسال، ۴۰ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، " افشین روشن‌میلانی " افزود: اعتبار صرف‌شده برای این پروژه‌ها نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال است که در نقاط مختلف کلان‌شهر تبریز و شهرستان‌های اسکو و آذرشهر آماده بهره‌برداری است.

وی ۲۵ پروژه از این تعداد را متعلق به محدوده کلان‌شهر تبریز عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با صرف اعتبار افزون‌بر ۹۴ میلیارد ریال در امورهای تابعه این شرکت در سطح شهر تبریز به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر و چهار پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان اسکو دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شرکت در دهه‌فجر است.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در طول سال ۱۳۹۳ موفق به تعریف ۲۵۰۰ پروژه در نقاط مختلف کلان‌شهر تبریز و شهرستان‌های اسکو و آذرشهر شده که اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها افزون‌بر ۴۴۰ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز